مطالب مرتبط:
عراقچی: دشمن صهیونیستی نگران آینده پیش روی خود باشد
عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده نگران باشد
دشمن صهیونیستی نگران آینده پیش روی خود باشد
خبرهای پیشروی ارتش دشمن در خاک لبنان کذب است
عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده خود نگران باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 10:152024-10-01بين الملل

کدام دشمن را باید نشانه گرفت؟


آیا عامل شهادت سید حسن نصرالله را باید تنها رژیم صهیونیستی دانست؟ کیست که نداند آنچه اسراییل این رژیم جعلی در طول 8 دهه جنایت در فلسطین ، غزه و لبنان انجام می دهد محصول پخت و پزی است که کاخ سفید در واشنگتن، - آیا عامل شهادت سید حسن نصرالله را باید تنها رژیم صهیونیستی دانست؟ کیست که نداند آنچه اسراییل این رژیم جعلی در طول 8 دهه جنایت در فلسطین ، غزه و لبنان انجام می دهد محصول پخت و پزی است که کاخ سفید در واشنگتن، اتاق های فکر گروه صهیونیستی آیپک در آمریکا، کاخ باکینگهام در انگلیس ، الیزه در فرانسه انجام می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رشوند در سرمقاله کیهان نوشت: مِّنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عاهَدُواْ اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا.

برخی از میان مؤمنان، مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند وفا کردند، از آنان کسی است که عهدش را به جا آورد [شهید شد] و برخی از آنان [نیز] کسی است که انتظار [شهادت] می کشد و [اینان] به هیچ وجه عهدشان را تغییر ندادند.

امروز در میان 8 میلیارد جمعیت جهان یقینا به اندازه انگشتان یک دست، پیدا نمی شوند شخصیت های تکامل یافته ای که ویژگی ها و خصوصیات رفتاری شهید بزرگوار سید حسن نصرالله را داشته باشند.


برچسب ها: سید حسن نصرالله - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - حسن نصرالله - رژیم - کاخ سفید - نصرالله
آخرین اخبار سرویس:

کدام دشمن را باید نشانه گرفت؟

کدام دشمن را باید نشانه گرفت؟