مطالب مرتبط:
ظفرقندی، وزیر بهداشت: مهاجرت نیروهای انسانی سوخت سرمایه است/ مسئولیت های امور دانشجویی و فرهنگی را به دانشجویان واگذار کنیم/ تعلق ملی را در بین دانشجویان تقویت کنیم/ توسعه خوابگاه های متاهلین از اهداف وزارت بهداشت دولت چهاردهم است
توسعه ورزش همگانی از جمله اولویت های مدیریت شهری در قم است
ارتقاء شرایط راه آهن شرق و اتمام پروژه راه آهن خراسان جنوبی در توسعه شرق کشور نقش بسزایی دارد
اتمام پروژه راه آهن خراسان جنوبی در توسعه شرق کشور نقش بسزایی دارد
ارتقاء شرایط راه آهن شرق و اتمام پروژه راه آهن خراسان جنوبی در توسعه شرق کشور نقش بسزایی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 18:052024-10-08اقتصادي

توسعه فاز 11 پارس جنوبی از اولویت های وزارت نفت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بوشهر ؛ حمید بورد در حاشیه بازدید از سکوهای پارس جنوبی در گفت وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: توسعه طرح های میادین مشترک از اولویت های شرکت ملی نفت است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: پارس جنوبی از مناطق حساس و استراتژیک صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و 75 درصد گاز و بیش از نیمی از تولیدات پتروشیمی کشور در این منطقه تولید شده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر لزوم اجرای طرح فشارافزایی در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی از اولویت های صنعت نفت در راستای تأمین امنیت انرژی است و قرارداد این طرح بزرگ، 20 میلیارد دلار است که طی چند سال اجرایی می شود.

بورد تصریح کرد: اجرای طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی نیز از اولویت های شرکت ملی نفت ایران است که امسال با تمام توان محقق می شود.

وی اضافه کرد: توسعه این فاز با هدف تولید روزانه 60 میلیون متر مکعب گاز و 80 هزار بشکه میعانات گازی و سایر تولیدات جانبی در حال اجراست.

معاون وزیر نفت گفت: برای تامین گاز فصل زمستان بویژه در نقاط سردسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.


برچسب ها: پارس جنوبی - شرکت ملی نفت - شرکت ملی نفت ایران - جنوبی - فاز 11 پارس جنوبی - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - اولویت
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فاز 11 پارس جنوبی از اولویت های وزارت نفت است

توسعه فاز 11 پارس جنوبی از اولویت های وزارت نفت است