مطالب مرتبط:
دستور رییس جمهور به پرداخت 2 یارانه نقدی در ماه برای این خانواده ها | کدام سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی 400 و 660 هزار تومانی شدند ؟
جزییات دستور تأمین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از سوی معاون اول رییس جمهور
رییس جمهور: ایجاد تحول و برقراری عدالت در نظام آموزشی، مقدمه حل مسائل کلان کشور است
تاکید معاون رییس جمهور ترکیه بر ادامه حمایت از غزه
«قیس سعید» باز هم رییس جمهور تونس شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 11:052024-10-08سياسي

رییس جمهور دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی را صادر کند


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس جمهور خواستار دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی شد و گفت: فلرهای نفتی، محیط زیست اهواز را به خطر انداخته است.

- رییس جمهور دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی را صادر کند ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس جمهور خواستار دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی شد و گفت: فلرهای نفتی، محیط زیست اهواز را به خطر انداخته است.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: گازهای همراه نفت در اهواز از گذشته یکی از مشکلات اساسی زیست محیطی و آلودگی هوا بوده است و وزارت نفت ملکف به جمع آوری فلرهای نفتی در محدوده شهر اهواز بوده است، اما این فرآیند با کندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فلرهای نفتی سراسر ضرر هستند، افزود: با فعالیت این فلرهای نفتی ما در حال سوزاندن 5 میلیارد دلار گاز هستیم، در حالی که می توان این گازها را به خوراک اصلی پالایشگاه ها تبدیل کرد.

موسوی زاده با اشاره به اینکه دود ناشی از سوختن این فلرها، آلودگی زیست محیطی جدی برای مردم اهواز ایجاد کرده است، ادامه داد: چرا مردم اهواز باید بیشتر روزهای سال با هوای ناسالم مواجه باشند و این هوا بر سلامتی، زندگی، کسب کار و تحصیل مردم تاثیر مستقیم بگذارد.


برچسب ها: فلرهای نفتی - رییس جمهور - نفتی - مجلس شورای اسلامی - اهواز - نماینده مردم - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی را صادر کند

رییس جمهور دستور تسریع در جمع آوری فلرهای نفتی را صادر کند