مطالب مرتبط:
تصاویر/ یادواره شهدای جهادگر در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم
نگاهی کوتاه به 6 کتاب تقریظی رهبری در هفته دفاع مقدس
اعضای مدیران سبک گروه مبارزان استان آذربایجان شرقی معرفی شدند
تصاویر/ آیین رونمایی از 32 کتاب دفاع مقدس در بوشهر
پیام تسلیت سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به مناسبت شهادت سید مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 10:102024-09-29سياسي

بازدید 1300 نفر از موزه شهدای آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از بازدید بیش از 1300 نفر از موزه شهدای استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خبر داد؛ بازدید 1300 نفر از موزه شهدای آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس تبریز-سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از بازدید بیش از 1300 نفر از موزه شهدای استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر سلمانی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس، از سی و یکم شهریور تا ششم مهر، موزه شهدا از ساعت 8صبح تا 14:30 باز بود و بیش از 1300 نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی و استان های مختلف از آن بازدید کردند.

وی با چشمگیر خواندن استقبال مردمی جهت بازدید از موزه شهدا در هفته دفاع مقدس افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با جلب همکاری ارگان ها و نهادهای مختلف به ویژه مساجد، آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی زمینه بازدید فراگیر گروه های مختلف از جمله دانش آموزان و دانشجویان شاغل به تحصیل در سطح استان را مهیا کرد.

وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار و در همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران با شهرداری های مناطق دهگانه تبریز، تورهای فرهنگیِ بازدید از موزه شهدا ویژه هنرجویان فرهنگسراهای شهرداری برگزار شد که گام اولیه خوبی برای تدا


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - آذربایجان شرقی - هفته دفاع مقدس - آذربایجان - دفاع مقدس - موزه شهدا - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 1300 نفر از موزه شهدای آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس

بازدید 1300 نفر از موزه شهدای آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس