مطالب مرتبط:
غیبت فرش های ایرانی در سایه رشد صادرات فرش دستباف ترکیه
فرش ترکیه جایگزین فرش ایرانی در بازار های جهانی!
فرش ترکیه، جایگزین فرش ایرانی در بازار های جهانی
کمپین «جا نمونید» شهر فرش آغاز شد
افزایش صادرات فرش ترکیه، در سایه غیبت رقبای ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 14:352024-10-08سياسي

حال فرش دستباف خوب نیست


فرماندار شهرستان بهار از فعالیت مستقیم و غیرمستقیم 5000 نفر در حوزه فرش دستباف این شهرستان خبر داد و گفت: امروز به واسطه کم توجهی به هنر صنعت فرش دستباف حال فرش دستباف کشور خوب نیست.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از فعالیت مستقیم و غیرمستقیم 5000 نفر در حوزه فرش دستباف این شهرستان خبر داد و گفت: امروز به واسطه کم توجهی به هنر صنعت فرش دستباف حال فرش دستباف کشور خوب نیست.

مجتبی فیض اللهی سه شنبه 17 مهر ماه در نخستین همایش تخصصی فرش دستباف بهار، اظهارکرد: هنر صنعت فرش دستبافت یکی از جمله هنرهای گرانبها و باقی مانده از میراث گذشته بوده که عجین شدن امروز آن با دانش روز ضرورت دو چندان دارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ما در ارتباط با موضوع آمایش سرزمین توجه به صنعت فرش دستباف است، افزود: به زودی همایش ایده پردازی نو در زمینه های مختلف از جمله فرش دستباف با همکاری پارک علم و فناوری در شهرستان بهار برگزار خواهد شد که در این همایش ارائه ایده های نو در رابطه با صنعت فرش دستباف از نقش موثری در توسعه و نوآوری این هنر و رفع مشکلات این صنعت برخوردار خواهد بود.

قائم مقام اسبق فرش کشور با اشاره به فعالیت 5000 نفر در زمینه فرش دستباف در شهرستان بهار به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تصریح کرد: فرش دستباف به عنوان یکی از کالاهای ارزشمند در


برچسب ها: فرش دستباف - هنر صنعت فرش دستباف - فرماندار شهرستان بهار - شهرستان - شهرستان بهار - فرماندار شهرستان - صنعت فرش
آخرین اخبار سرویس:

حال فرش دستباف خوب نیست

حال فرش دستباف خوب نیست