مطالب مرتبط:
اتهام زنی میشل به ایران پس از دیدار با پزشکیان + جزییات
جزییات دیدار مهم پزشکیان و رییس شورای اروپا | ایران اراده خود را برای حل مسئله نشان داده است | میشل: ما دیدگاه های شما را به دقت بررسی کرده ایم و ...
کنعانی: اتحادیه اروپا از اتهام زنی به ایران پرهیز کند
اتهام زنی آمریکا و تروییکای اروپا علیه برنامه هسته ای ایران در شورای حکام
کنعانی: اتحادیه اروپا از اتهام زنی به ایران پرهیز کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 11:402024-09-24بين الملل

اتهام زنی میشل به ایران پس از دیدار با پزشکیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس؛ به رغم تاکید پزشکیان بر گسترش همکاری در عرصه منطقه ای و بین المللی در دیدار با رییس شورای اروپا، میشل ادعاهای غرب را تکرار کرد.

او در صفحه ایکس (توییتر سابق) نوشت که من در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با مسعود پزشکیان رییس جمهور ایران دیدار داشتم.

نگرانی های اتحادیه اروپا را درباره این موضوعات تکرار کردم: ارسال تسلیحات به روسیه، بی ثبات کردن منطقه از طریق نیروهای نیابتی، شهروندان بازداشت شده اتحادیه اروپا، برنامه هسته ای و وضعیت حقوق بشر.

همچنین بر اهمیت تعامل و گفت و گو برای پرهیز از تشدید (تنش ها) تاکید کردم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ایران، پزشکیان در این دیدار گفت که ما به دنبال رسیدن به یک زبان و نگاه مشترک برای همکاری با دیگر کشورها در عرصه های مختلف در جهت پیشرفت متقابل هستیم و گفتگو و تفاهم تنها راه رسیدن به این نگاه و زبان مشترک است.

دکتر پزشکیان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران هرگز موشک بالستیک به روسیه نداده و در جنگ میان روسیه و اوکراین نیز صرفاً به دنبال توقف درگیری ها و برقراری صلح است.

 


برچسب ها: پزشکیان - اتحادیه اروپا - نشست مجمع عمومی سازمان ملل - دیدار - مجمع عمومی سازمان ملل - پایگاه اطلاع رسانی - اروپا
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی میشل به ایران پس از دیدار با پزشکیان

اتهام زنی میشل به ایران پس از دیدار با پزشکیان