مطالب مرتبط:
سکوت در برابر صهیونیست ایستادن در کنار ظالم است
حماس: پوشش آمریکا و سکوت بین المللی دلیل ادامه جنایات صهیونیست ها است
ضعف جامعه بین المللی در حمایت از امدادگران آنروا در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی
تظاهرات دانمارکی ها در محکومیت جنایات اسراییل
آتش خشم مردم از جنایات رژیم صهیونیستی نباید خاموش شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 14:452024-10-14سياسي

سکوت در مقابل جنایات صهیونستی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر وظیفه مسلمانان در ایستادگی و مقامت در برابر ظلم، گفت: سکوت در مقابل جنایات صهیونستی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است.

- کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر وظیفه مسلمانان در ایستادگی و مقامت در برابر ظلم، گفت: سکوت در مقابل جنایات صهیونستی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی ظهر دوشنبه در همایش بین المللی امت مقاومت با موضوع مقاومت بروز قدرت ایمان که با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری، استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سالن اجتماعات برق برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وقایع اخیر در منطقه و تقدیم شهدای بسیار در راه اسلام امروز برگ مهمی از تاریخ در حال ورق خوردن است و منطقه در حال عبور از یک پیچ تاریخی و سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به اینکه وقایع اخیر در منطقه و پیچ و خم های ایجاد شده آزمون الهی برای امت اسلامی است، افزود: در یک سوی این معرکه مظلوم ترین انسان ها و در یک سوی دیگر ظالم ترین افراد تاریخ، یک طرف ریا و نفاق و یک طرف خلوص ایمان و نهایتاً در یک استکبار جهانی و در سوی دیگر مظلومین قرار دارند.


برچسب ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - کرمانشاه - شیطان بزرگ - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در مقابل جنایات صهیونستی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است

سکوت در مقابل جنایات صهیونستی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است