مطالب مرتبط:
رفع مشکلات مردم با تعاملات گسترده دستگاه قضا با مجلس
تعاملات دستگاه قضا با مجلس عاملی برای رفع مشکلات مردم است
رییس جمهور: هنر نخبگان ماندن در ایران و رفع مشکلات مردم است
فیلم/ پزشکیان: هنر این است که بمانیم و مشکلات مردم را حل کنیم
پزشکیان: فرهنگ با زور درست نمی شود/ قرار نیست کسی دیگر برای مشکلات مملکت ما راه چاره بیابد! ایران کشور شماست؛ برای ایران بمانید، تلاش کنید و سربلندی آن را به رخ دنیا بکشید/
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 17:252024-10-01سياسي

ویژگی اصلی یک نخبه تلاش برای رفع مشکلات مردم است


رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل، ویژگی اصلی یک نخبه را تلاش برای رفع مشکلات مردم و تأثیرگذاری محسوس در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور با هوش و خلاقیت و مدیریت خود عنوان کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس بنیاد نخبگان استان اردبیل، ویژگی اصلی یک نخبه را تلاش برای رفع مشکلات مردم و تأثیرگذاری محسوس در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور با هوش و خلاقیت و مدیریت خود عنوان کرد.

مهدی داوری، دهم مهر در ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی نخبگان که با حضور اعضای هسته های علمی و فرهنگی استاد محور بنیاد نخبگان، اساتید راهبر و سایر مستعدان و نخبگان استان اردبیل در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین، این روز را به مستعدان و نخبگان استان تبریک گفت و دلیل نامگذاری سالروز ولادت دکتر مصطفی چمران به نام روز ملی نخبگان را تلاش این نخبه بین المللی برای خدمت به جامعه در عرصه های مورد نیاز و اثرگذاری این دانشمند شهید دانست.

وی، ویژگی اصلی یک نخبه را تلاش برای رفع مشکلات مردم و تأثیرگذاری محسوس در پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور با هوش و خلاقیت و مدیریت خود عنوان کرد و بر لزوم حمایت از استعدادهای برتر و تکریم سرآمدان و نخبگان و الگوسازی درست برای نسل جدید تأکید کرد.


برچسب ها: نخبگان استان - نخبگان - بنیاد نخبگان - استان اردبیل - مشکلات مردم - اردبیل - رفع مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی اصلی یک نخبه تلاش برای رفع مشکلات مردم است

ویژگی اصلی یک نخبه تلاش برای رفع مشکلات مردم است