مطالب مرتبط:
معاون وزیر ارشاد: چند قرن تجربه و فضیلت در وجود هنرمندان نهفته است  
معاون وزیر ارشاد: هنرمندان میراث دار فضیلت و حکمت ایرانی هستند 
سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: مشکلات متناسب سازی حقوق بازنشستگان رفع می شود
یک و نیم قرن انتظار برای خرید خانه
هنر زیبای رنگرزی پارچه با یخ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 10:452024-10-12فرهنگي

سالاری: در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت چند قرن هنر و فضیلت وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری جمعه بیستم مهرماه در همایش تقدیر از هنرمندان پیشکسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، - محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم هنرمندان پیشکسوت اصفهان گفت: در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت چند قرن هنر و فضیلت وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود سالاری جمعه بیستم مهرماه در همایش تقدیر از هنرمندان پیشکسوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، بیان کرد: امشب چند قرن تجربه، حکمت، فضلیت و ارجمندی در این سالن حضور یافته است.

وی ادامه داد: این نکته را با علم و اطلاع میگویم که در هیچ کشوری در دنیا مؤسسه ای مانند مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ایران وجود ندارد که هنرمندان بالای 60 سال آن، نشان درجه یک هنری گرفته باشند.

وی با اشاره به حضور هنرمندان دارای درجه یک هنری در این جمع، افزود: روند گرفتن درجه یک هنری بسیار مشکل است، زیرا باید ابتدا در شورای اولیه و سپس در شورای ثانویه و با حضور نمایندگان وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه بررسی شود که بسیار روند سخت گیرانه ای است.

سالاری ادامه داد: وقتی می گوییم درجه یک هنری معادل دکترای دانشگاهی است مبالغه نمی کنیم چراکه این درجه را بیهوده ارتقا نمی دهی


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - مؤسسه هنرمندان پیشکسوت - هنرمندان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - پیشکسوت - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت چند قرن هنر و فضیلت وجود دارد

سالاری: در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت چند قرن هنر و فضیلت وجود دارد