مطالب مرتبط:
حزب الله کمر رژیم غاصب صهیونیستی را شکسته است
رژیم صهیونیستی زنان و کودکان آواره را زنده زنده در چادر می سوزاند
شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی تمام منطقه عربی و اسلامی را می خواهد
مقاومت دامنه پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی را متوقف می کند
دست برتر حزب الله در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 05:052024-10-16بين الملل

پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی


در تماس تلفنی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، که عصر سه شنبه اتجام شد، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- عراقچی در گفت وگوی تلفنی با دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید کرد پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، که عصر سه شنبه اتجام شد، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گفتگو، وزیرخارجه کشورمان با اشاره به وضعیت فاجعه بار انسانی ناشی از ادامه نسل کشی در غزه و تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان، از دبیر کل سازمان ملل متحد خواست همه ظرفیت های این نهاد بین المللی را به منظور توقف جنایات و تجاوزات رژیم اسراییل و ارسال کمک های بشردوستانه به لبنان و غزه بکار گیرد.

عراقچی با تکرار موضع اصولی کشورمان مبنی بر ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه، تصریح نمود که جمهوری اسلامی ایران در عین تلاش همه جانبه برای حراست از صلح و امنیت منطقه، از آمادگی کامل برای پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی برخوردار است.


برچسب ها: سازمان ملل متحد - دبیر کل سازمان ملل متحد - دبیرکل سازمان ملل متحد - رژیم صهیونیستی - سازمان ملل - دبیر کل سازمان ملل - دبیرکل سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی

پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر گونه ماجراجویی از سوی رژیم صهیونیستی