مطالب مرتبط:
132 روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی از تنش آبی خارج می شوند
جواهر آبی ایران: نمکی لوکس و کمیاب که کمتر ایرانی آن را می شناسد | نمکی آبی با ارزش 10 میلیون که در دل کویر می درخشد +ویدئو
اتفاق عجیب؛ رختکن آبی پوشان جای سوزن انداختن نداشت
محفل انس با قرآن کریم در روستای شادخال شفت
ببینید | فال گوش ایستادن محمدحسین کنعانی زادکان پشت سر دروازه ‎بان استقلال برای جاسوسی تاکتیک های کادر فنی آبی ها در دربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 12:302024-09-28سياسي

پایان تنش آبی 132 روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار مجیدرضا حسن زاده صبح شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی اظهار کرد: - جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: 132 روستای استان مرکزی در مرحله دوم جهاد آبرسانی از تنش آبی خارج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار مجیدرضا حسن زاده صبح شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان مرکزی اظهار کرد: تکمیل پروژه های باقیمانده آبرسانی به روستا های این تسریع شود.

وی افزود: طرح جهاد آبرسانی استان در قالب مجتمع آبرسانی روستایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه با قوت اجرا می شود.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به خروج 132 روستای استان مرکزی در مرحله دوم جهاد آبرسانی از تنش آبی، تاکید کرد: قرارداد اول محرومیت زدایی در 67 روستای استان مرکزی در آینده ای نزدیک به سرانجام خواهد رسید.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده و این روند تداوم دارد، افزود: مجتمع آبرسانی کمرآب شهرستان خنداب نیز در آینده نزدیک آماده افتتاح است و امید است با تعامل و هم افزایی مدیران ذیربط شاهد خدمات ارزنده ای در حوزه محرومیت زدایی در سطح این استان باشیم.


برچسب ها: آبرسانی - استان مرکزی - استان - امام حسن مجتبی - روستای - مرکزی - روستا
آخرین اخبار سرویس:

پایان تنش آبی 132 روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی

پایان تنش آبی 132 روستای مرکزی در طرح جهاد آبرسانی