موضوعات داغ: - خيبر خرم آباد - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - هفته نهم ليگ برتر - متناسب سازي - سود سهام عدالت - هفته نهم ليگ برتر فوتبال - رژيم صهيونيستي - بازنشستگان تامين اجتماعي - ليگ برتر فوتبال - حزب وحدت اسلامي افغانستان - اردوي تيم ملي فوتبال - كنگره سالانه AFC - طرح بسندگي زبان - چالدران - اعتراض بازيكنان استقلال - دبيركل جمعيت هلال احمر - جام زيلكوفسكي - فدراسيون ورزش روستايي - زهرا نژادبهرام - دوران هشت سال دفاع مقدس - نمهيل خلخال - تجهيزات ICT

مطالب مرتبط:
اعتراض جامعه جهانی ورزش به سکوت فیفا برابر جنایت رژیم صهیونیستی
انصارالله: سکوت شرم آور سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را به ادامه جنایت ترغیب می کند
واکنش جامعه جهانی ورزش به سکوت فیفا برابر جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
واکنش جامعه جهانی ورزش به سکوت فیفا برابر جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
واکنش جامعه جهانی ورزش به سکوت فیفا برابر جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 08:552024-10-21سياسي

سکوت جوامع در برابر رژیم صهیونیستی پیروی از شیطان است


جوامعی که می بینند کودکان مسلمان و افراد بی گناه به دست رژیم صهیونیستی کشته می شوند و چیزی نمی گویند از شیطان پیروی می کنند.

- قم- سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: جوامعی که می بینند کودکان مسلمان و افراد بی گناه به دست رژیم صهیونیستی کشته می شوند و چیزی نمی گویند از شیطان پیروی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا در سخنرانی معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امام زین العابدین علیه السلام در دعای هشتم صحیفه سجادیه فرمودند خدایا به تو پناه می برم از اینکه کمک کار ظالمی قرار گیریم و یا زمین خورده ای را رها کنم، اظهار داشت: گاهی ما از نظر اقتصادی و یا سیاسی و یا با انجام ندادن کاری و سکوت در برابر ظلم به ظالم کمک می کنیم.

وی با بیان اینکه اولین تکلیف ما این است که در برابر ظالم بایستیم، افزود: وظیفه دوم ما این است که از مظلوم حمایت کنیم؛ ائمه معصومین علیهم السلام به ما آموزش دادند که در برابر ظلم نمی توان سکوت کرد و بی تفاوت بود.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه شیطان به سراغ همه انسان ها می رود، افزود: جوامعی که می بینند کودکان مسلمان و افراد بی گناه مسلمان به دست رژیم صهیونیستی کشته می شوند و چیزی نمی گویند از شیطان پیروی می کنند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حرم مطهر - حجت الاسلام والمسلمین - سخنران - امام زین العابدین - بانوی
آخرین اخبار سرویس:

سکوت جوامع در برابر رژیم صهیونیستی پیروی از شیطان است

سکوت جوامع در برابر رژیم صهیونیستی پیروی از شیطان است