مطالب مرتبط:
بیوگرافی شیخ نعیم قاسم ؛ معاون دبیرکل حزب الله لبنان
گالانت: در آغاز مرحله جدیدی از جنگ با حزب الله لبنان هستیم
رسانه اسراییل: کابینه امنیتی به نخست وزیر و وزیر دفاع اسراییل برای انجام اقداماتی علیه حزب الله اختیار تام داد/اختیار داده شده تا اقداماتی انجام دهند که می تواند به جنگ تمام عیار در لبنان منجر شود/گالانت: در آغاز مرحله جدیدی از جنگ هستیم؛ ماموریت عملیات واضح است، بازگرداندن سا
گالانت: وارد مرحله جدیدی از جنگ با حزب الله شده ایم
گالانت: وارد مرحله جدیدی از جنگ با حزب الله شده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 17:352024-09-22بين الملل

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده ایم


معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه در نبرد با رژیم صهیونیستی، مرحله جدیدی شروع شده است، تاکید کرد، نوع پاسخ حزب الله به ترور شهید فرمانده «ابراهیم عقیل» مشخص نخواهد بود.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده ایم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه در نبرد با رژیم صهیونیستی، مرحله جدیدی شروع شده است، تاکید کرد، نوع پاسخ حزب الله به ترور شهید فرمانده ابراهیم عقیل مشخص نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع فرمانده شهید ابراهیم عقیل در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد که به همراه 15 تن دیگر از نیروهای حزب الله و یک غیرنظامی در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

نعیم قاسم گفت: شهید عقیل، شهید عالی ترین میادین نبرد، شهید قدس و فلسطین است که مجاهدان مقاومت راهش را ادامه خواهند داد، شهدایی که در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) به شهادت رسیدند، وحدت امت اسلامی را نهادینه کردند.

وی افزود: شهید عقیل فرمانده عملیات در حزب الله بود و نیروی رضوان را تاسیس و از سال 2008 فرماندهی این نیروها را برعهده داشت.

او معاون جهادی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در عملیات و به طور کلی عملیات جهادی بود.


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله لبنان - معاون دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - حزب الله - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده ایم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: وارد مرحله جدیدی از نبرد شده ایم