مطالب مرتبط:
راهکار مانچینی برای نجات عربستان از بحران
نظارت بورسی حین بحران
نیاز چرخه مدیریت بحران اصفهان به همکاری همه دستگاه ها
وظیفه ناظر بازار بورس در زمان بحران چیست؟
راهکار مانچینی برای نجات عربستان از بحران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 08:502024-10-13بين الملل

پادزهری برای بحران منطقه


در میانه سیاست های جنگ افروزانه نتانیاهو و بمباران هرروزه لبنان توسط اسراییل، شاهد دور جدیدی از تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه هستیم.

- در میانه سیاست های جنگ افروزانه نتانیاهو و بمباران هرروزه لبنان توسط اسراییل، شاهد دور جدیدی از تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو واکاوی سفرهای دیپلماتیک عراقچی به منطقه و مصر در گفت وگوی روزنامه شرق با کارشناسان است که در ادامه می خوانید: در میانه سیاست های جنگ افروزانه نتانیاهو و بمباران هرروزه لبنان توسط اسراییل، شاهد دور جدیدی از تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه هستیم؛ از تور دیپلماتیک سیدعباس عراقچی در جایگاه مسئول سیاست خارجی دولت چهاردهم گرفته تا حضور محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی در بیروت که به نظر می رسد هدف غایی همه این تلاش ها برای کنترل بحران و استقرار صلح باشد.

در همین راستا بر اساس گزارش منابع خبری، عباس عراقچی در ادامه رایزنی های منطقه ای خود که از لبنان و سوریه آغاز شد و به ریاض و دوحه رسید، امروز یکشنبه (22 مهرماه) راهی بغداد خواهد شد تا با مقامات عراق دیدار و رایزنی کند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - تحرکات دیپلماتیک - دیپلماتیک - جمهوری اسلامی - منطقه - نتانیاهو - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پادزهری برای بحران منطقه

پادزهری برای بحران منطقه