مطالب مرتبط:
ترامپ با زلنسکی دیدار خواهد کرد
ترامپ امروز با زلنسکی دیدار می کند
ترامپ با زلنسکی دیدار می کند
ترامپ امروز با زلنسکی دیدار می کند
عقب نشینی نیروهای اشغالگر از اردوگاه «بلاطه» تحت آتش رزمندگان مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 16:402024-09-27بين الملل

عقب نشینی ترامپ در برابر زلنسکی و بایدن در برابر پوتین!


آقای زلنسکی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرده بود، روز گذشته با کامالا هریس، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ و نیز با جو بایدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ و ولودیمیر زلنسکی قرار است روز جمعه 27 سپتامبر در نشستی که احتمالا بحث برانگیز خواهد بود، با یکدیگر دیدار کنند.

این دیدار در حالی انجام می شود که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش تر انتقاد های تندی را در خصوص عملکرد رییس جمهوری اوکراین در مدیریت جنگ با روسیه مطرح کرده بود.

آقای زلنسکی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا سفر کرده بود، روز گذشته با کامالا هریس، رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ و نیز با جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده دیدار و گفتگو کرد.

جو بایدن و معاونش که به نمایندگی از دموکرات ها برای به دست گرفتن ریاست کاخ سفید نامزد شده است، هر دو متعهد به حمایت از کی یف در جنگی با روسیه هستند که هزینه های آن عمدتاً توسط ایالات متحده و تا حدی توسط دیگر متحدان اروپایی واشنگتن تامین می شود.

دونالد ترامپ که پیش تر ولودیمیر زلنسکی را به امتناع از تن دادن به توافق برای پایان دادن به درگیری ها در کشورش متهم کرده بود، اعلام کرده است که حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی


برچسب ها: نشست مجمع عمومی سازمان ملل - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - دونالد ترامپ - مجمع عمومی سازمان ملل - سازمان ملل متحد - ترامپ - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی ترامپ در برابر زلنسکی و بایدن در برابر پوتین!

عقب نشینی ترامپ در برابر زلنسکی و بایدن در برابر پوتین!