مطالب مرتبط:
ترامپ مدعی شد به سرعت به جنگ اوکراین پایان می دهد
ویدیو/ پس لرزه های قمار اوکراین در حمله ماه گذشته به روسیه
ترامپ مدعی شد: به سرعت به جنگ اوکراین پایان می دهم
پرسپولیس یک رکورد مهم استقلال را خراب کرد
ادعای عجیب ترامپ: به جنگ اوکراین پایان می دهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 10:552024-09-28بين الملل

بلومبرگ: وضعیت مالی متحدان اوکراین خراب است


رسانه آمریکایی از خطر قریب الوقوع برای منابع نظامی اوکراین در سال آینده میلادی خبر داد زیرا برخی متحدان این کشور جنگ زده اروپایی با مشکل تامین بودجه مواجه هستند و برخی دیگر از افزایش بودجه برای کی یف خودداری می کنند.

- رسانه آمریکایی از خطر قریب الوقوع برای منابع نظامی اوکراین در سال آینده میلادی خبر داد زیرا برخی متحدان این کشور جنگ زده اروپایی با مشکل تامین بودجه مواجه هستند و برخی دیگر از افزایش بودجه برای کی یف خودداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالیکه اوکراین در ادامه جنگ با روسیه با کمبود نیرو و مهمات مواجه است، اما مقامات و رییس جمهور آن در تلاشند تا کمک های نظامی بیشتری را از کشورهای غربی دریافت کنند و مدعی هستند که چنین اقدامی منجر به پیروزی آنها در میدان نبرد می شود اما واقعیت های خطوط مقدم و پیشروی نیروهای روسیه حکایت دیگری را نشان می دهد.

رسانه خبری بلومبرگ با استناد به افرادی آگاه که نام خود را فاش نکردند، گزارش داد: همزمان با اینکه جنگ اوکراین در ماه فوریه وارد سومین سال خود می شود، اوکراین در تلاش است تا متحدان غربی را نسبت به تحقق وعده هایشان متقاعد کند.

از طرفی هم مهمات و تجهیزات روسیه موجب تضعیف توانایی کی یف شده و اوکراین را شدیدا محتاج مهمات، موشک ها و دیگر تجهیزات غربی کرده است.


برچسب ها: اوکراین - بودجه - سال آینده - آمریکایی - نظامی - رسانه - بلومبرگ
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: وضعیت مالی متحدان اوکراین خراب است

بلومبرگ: وضعیت مالی متحدان اوکراین خراب است