مطالب مرتبط:
آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از 13 مهر
آغاز به کار مرجع صادرکننده گواهی حلال در ژاپن
آغاز به کار چهارمین کنفرانس بین المللی ایران گرین
چرخش آمریکایی با آغاز رسمی حمله زمینی به لبنان/ خط ونشان جدید برای تهران و متحدان
نگاهی به دومین بازی سپاهان در آسیا؛ آغاز دوباره زردپوشان؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 14:352024-10-01سياسي

آغاز به کار سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام اشخاص حقوقی


مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام شرکتها همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) خبر داد.

- مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از آغاز به کار سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام شرکتها همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ابوالفضل نصیری در نشست کارگروه اندیشه ورز که با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مرتبط در حوزه کسب وکار در محل اداره کل ثبت شرکتها تشکیل شد گفت: در راستای تحقق سیاست های سازمانی و در حمایت از فعالان اقتصادی، حذف کاغذ و فرایندهای سنتی و نیز دفاتر روزنامه و کل در جریان است و این روند که از 23 تیر آغاز شده امیدواریم تا پایان سال کاملا محقق شود.

وی در ادامه موضوع تحولات الکترونیک گفت: سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام نیز با هدف جلوگیری از تضییع زمان متقاضیان، همزمان با ولادت امام حسن عسگری (ع) آغاز به کار می کند.

تا پیش از این فرآیند داده آمایی و بررسی پنج نام پیشنهادی چند روز زمان می برد ولی بعد از این، چنین فرآیندی در لحظه انجام می پذیرد.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - آغاز به کار - هوشمندسازی - سازمان ثبت - میلاد امام حسن
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام اشخاص حقوقی

آغاز به کار سامانه جدید هوشمندسازی تعیین نام اشخاص حقوقی