موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
ایرنا قشم رسانه برتر حوزه وقف معرفی شد
معاون زنان و خانواده رییس جمهور: هیچ گونه تبعیض قانونی در حوزه تحصیل نداریم
نشست هم اندیشی حوزه علمیه کرمانشاه با مدیران اوقاف
پیام تصویری آیت الله العظمی جوادی آملی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران
دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران با آیت الله محمودی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 10:252024-09-25سياسي

رییس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی سرعین برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی سرعین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رییس کل دادگستری استان اردبیل 4 مهر در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل تأثیر گذار در پیشبرد بهتر امور و ارایه خدمات مطلوب به مردم وجود هماهنگی و همکاری مابین مجموعه های قضایی است، گفت: تعامل در کنار حرکت در مسیر قانون موجب می شود هر دستگاهی وظایف ذاتی خود را بخوبی انجام دهد و ارایه خدمات به مردم تسهیل و تسریع یابد.

وی با بیان اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم، گفت: اهتمام جدی در پرداختن به شاخص های پیشگیری از وقوع جرم موجب کاهش تخلفات در تمامی حوزه ها به ویژه در بحث صیانت و حفاظت از حقوق عامه و بیت المال شده و در همه زمینه ها موجب کاهش ورودی پرونده به محاکم می شود.

کثیرلو با اشاره به ظرفیت ها و تهدیدهای فضای مجازی، بر لزوم استفاده از فرصت های سازنده این فضا در آگاه سازی، اطلاع رسانی و تثبیت امنیت روانی مردم با استفاده از تولید محتوا سازنده و متناسب با نیازمندی های روز جامعه تأکید کرد.

مقام عالی قضایی استان اردبیل همچنین به برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت و مبارزه جدی و قاطعانه با مظاهر فساد در تمامی حوزه ها تاکید کرد.


برچسب ها: مراسم تودیع و معارفه - پیشگیری از وقوع جرم - تودیع و معارفه - مراسم تودیع - ارایه خدمات - رییس کل دادگستری استان - قضایی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد

رییس جدید حوزه قضایی سرعین معرفی شد