مطالب مرتبط:
امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می دهند که دشمن در همه عرصه ها ناکام و شکست خورده است
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا: اگر ولی فقیه را تنها بگذاریم عاشورا اتفاق می افتد/ جنگ هنوز تمام نشده/ امروز به رهبری رهبر معظم انقلاب و انگیزه دشمن ستیزی و فرهنگ ایثار نیاز داریم/ نباید اجازه دهیم نفوذی ها، وطن فروشان و خبیثان پرچم ایران را پایین بیاورن
غزه، ایستادگی مقابل دشمن را از دفاع مقدس ملت ایران آموخت + فیلم
ملت ایران در دفاع مقدس با اعتقادات دینی مقابل دشمن ایستاد
عارف: هرگز دنبال سلاح هسته ای نبوده ایم/ دشمن پرونده سرنگون کردن نظام اسلامی را برای همیشه بسته/ عنوان «فرزند شهید» پرافتخارترین عنوان ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 15:552024-09-27سياسي

دشمن جرات نگاه کردن و طمع به ایران را ندارد


با اقتداری که داریم دشمن جرات نگاه کردن به این سرزمین و کشور را ندارد و اگر فکری به ذهنش خطور کند مطمئن باشد تمام منافعش در همه دنیا مورد هدف قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبیک که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) آبیک برگزار شد ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس با ایمان به خدا و تبعیت از رهبری و ولایت و حضور و ایثار امت، با دست خالی بودیم اما مقتدرانه ایستادیم و نه تنها بر صدام، بلکه رزمندگان ما بر صدام و 40 کشور حامی او و سردمداران نظام سلطه که در راس آنها آمریکا بود پیروز شدند.

وی افزود: اقتدار ما باعث صدور قطعنامه 598 شد و سازمان ملل صدام را آغازگر جنگ معرفی کند و این پیروزی ملت بزرگ ما بود و نباید فراموش شود.

امام جمعه آبیک ادامه داد: اکنون دشمن جرات نگاه کردن به این سرزمین را ندارد و در اوج تحریم ها به پیشرفت هایی رسیده ایم که دشمن تلاش می کند که برد موشک هایمان را کم کرده و به روسیه موشک نفروشیم.

وی بیان کرد: امروز دشمن می بیند در جنگ سخت نمی تواند بر ما فائق بیاید و در همین راستا برای ما و خانواده هایمان نقشه دارد و می خواهد خانواده های ما را از درون استحاله کند و با قبح زدایی آن را نابود سازد.


برچسب ها: دفاع مقدس - هفته دفاع مقدس - تبعیت از رهبری - سرزمین - اقتدار - صدام - دشمن
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جرات نگاه کردن و طمع به ایران را ندارد

دشمن جرات نگاه کردن و طمع به ایران را ندارد