مطالب مرتبط:
پانسیون پزشکان در نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است
افتتاح سالن نمایش نهاوند پس از 17 سال تعطیلی
افتتاح سه پروژه عمرانی و ترافیکی در شمال تهران
فیلم | آیین افتتاح هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک تهران از امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 17:152024-10-14پزشكي

افتتاح پانسیون پزشکان در نهاوند و تویسرکان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان های استان طی 3 سال گذشته گفت: پانسیون پزشکان در شهرستان های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان های استان طی 3 سال گذشته گفت: پانسیون پزشکان در شهرستان های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر محمدمهدی مجذوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: 8 پانسیون پزشکان بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان آماده بهره برداری و افتتاح شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان های استان طی 3 سال گذشته گفت: بر این اساس احداث منازل زیست بوم پزشکان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته و پانسیون پزشکان در شهرستان های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح شده است.

وی بیان کرد: این پروژه در دو بلوک 8 واحدی از سال 98 کلنگ زنی شده بود که 8 واحد آن طی دو سال گذشته احداث و آماده بهره برداری شده و 8 واحد دیگر در دست اقدام قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به پیشرفت 95 درصدی پانسیون پزشکان تویسرکان عنوان کرد: پانسیون پزشکان بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان نیز در دو بلوک 6 واحدی آماده افتتاح و بهره بردا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - پزشکان - دانشگاه علوم پزشکی - شهرستان - پانسیون - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پانسیون پزشکان در نهاوند و تویسرکان

افتتاح پانسیون پزشکان در نهاوند و تویسرکان