مطالب مرتبط:
نتانیاهو بداند که نباید با دم شیر بازی کند/ عملیات امشب ایران وعده صادق 2 بود
عملیات امشب «وعده صادق 2» دیگری توسط رزمندگان اسلام بود
عملیات امشب «وعده صادق 2» دیگری توسط رزمندگان اسلام بود
حملات موج اول امشب سپاه وعده صادق دیگری بود که تحقق یافت
موج اول حملات امشب سپاه وعده صادق دیگری بود که تحقق یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 21:452024-10-01سياسي

سردار وحیدی: عملیات امشب «وعده صادق» دیگری بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار احمد وحیدی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی تلویزیونی شبکه خبر با اشاره به حمله موشکی نیروهای سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام یک بار دیگر نشان دادند که قدرت عمل آنها برای برخورد با رژیم صهیونیستی بسیار قویست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و جنایتکار و متجاوزی که حد خودش را نشناخت و به حریم امنیتی ایران تجاوز کرد و رهبران بزرگ یعنی شهید هنیه و شهید حسن نصرالله را شهید کرد مردم غزه و لبنان را زیر انواع بمب ها از بین برد.

وحیدی تصریح کرد: این قدرت رزمندگان اسلام نشان می دهد که همه جبهه مقاومت و ایران همه آمدند در دفاع از حریم امنیتی خود ز آنچه که آنها به عنوان ظلم بزرگ و آشکاری که بر مردم منطقه روا می دارند.

وی در ادامه گفت: ما نشان دادیم که مطالبات مردم عزیز ما در پاسخ توسط نیروهای مسلح ما در وقت خود پاسخ داده شد و پاسخ داده خواهد شد و و همه مردم ما در اوج شادی و شعف از این قدرت نمایی سپاه پاسداران عزیز و همه نیروهای مسلح نشان دادند هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای همه مردم ما یک بار دیگر آشکار شد که برای دفاع از سرزمین ما و حاکمیت خودمان و در دفاع از مظلومان یک لحظه هم کوتاه نمی آییم و این کار با قدرت ادامه پیدا می کند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - رزمندگان اسلام - سپاه پاسداران - نیروی قدس سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - صهیونیستی - رزمندگان
آخرین اخبار سرویس:

سردار وحیدی: عملیات امشب «وعده صادق» دیگری بود

سردار وحیدی: عملیات امشب «وعده صادق» دیگری بود