مطالب مرتبط:
سردار شریف:جبهه مقاومت و حماسه طوفان الاقصی از برکات دفاع مقدس ملت ایران است
خود اتکایی از برکات دفاع مقدس است
خود اتکایی از برکات دفاع مقدس است
فرمانده سپاه یزد: نسل جوان را در جریان برکات دفاع مقدس قرار دهیم
خودکفایی در تولید تجهیزات نظامی از برکات دفاع مقدس است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 15:002024-09-23سياسي

هر آنچه که امروز داریم از شهدا و برکات دفاع مقدس است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دستاوردهای ارزشمند امروز ما از جانفشانی های شهدا در دوران دفاع مقدس است که فراموش شدنی نخواهد بود.

- فریدون عبدالملکی امروز دوشنبه(2 مهرماه) در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پردیس مرکزی دانشگاه، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم در سال های گذشته و تاثیرات مثبت آن در زندگی اظهار کرد: یادآوری جانفشانی های شهیدان ما و برگزاری این چنین محفل های ارزشمندی موجب ایجاد برکات مثبتی در زندگی ما خواهد شد و هرگز نباید فراموش کنیم که پیشرفت و موفقیت امروز خودمان را مدیون چه کسانی هستیم.

وی از دستاوردهای دانشگاه در حوزه پزشکی و بهداشت در 9 ماهه گذشته صحبت کرد و افزود: در شش ماه اخیر با برگزاری 9 اردوی جهادی توسط همکاران جهادگر دانشگاه علوم پزشکی کردستان توانسته ایم به بیش از دو هزار نفر خدمت جهادی پزشکی به صورت رایگان ارائه کنیم که این عملکردها نشان از روحیه جهادی و شهادت گونه همکاران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین به اولین پیوند کلیه در استان اشاره و دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به عنوان بیست و دومین دانشگاه در این زمینه برشمرد و بیان کرد: یقینا ادامه راه خدمت و جهاد به مردم عزیز استان در تمام عرصه های پزشکی با تمام قدرت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کردستان - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دفاع مقدس - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه که امروز داریم از شهدا و برکات دفاع مقدس است

هر آنچه که امروز داریم از شهدا و برکات دفاع مقدس است