مطالب مرتبط:
«مهاجران» اثر هنرمند فارسی برگزیده جشنواره فیلم و حرکت بارسلونا شد
تشکیل پرونده قضایی برای مدیران خاطی جهاد کشاورزی مشگین شهر
7 هزار روستا به طرح جهاد آبرسانی اضافه شد
اضافه شدن بیش از 6000 روستا به طرح جهاد آبرسانی
جهاد طلایی طلاب مدرسه علمیه خواهران برازجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 21:452024-10-21سياسي

انسان های برگزیده برای جهاد در همه ادیان وجود دارند


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برای امر جهاد قطعاً هزینه لازم است، گفت: انسان های برگزیده و ممتاز برای جهاد فی سبیل الله در همه ادیان وجود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه دوشنبه در اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی ضمن ابلاغ پیام و سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای ادیان گفت: شهید که پس از شهادت به قرب خداوند می رسد؛ اما این خانواده، پدر، مادر فرزندان و همسر شهدا هستند که باید دوری و غربت را تحمل کنند، پس از جایگاه ویژه ای نزد خداوند برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اساس و اصل دعوت همه انبیای الهی 2 رکن اساسی است، ادامه داد: یکی پرستش خداوند و فرمان برداری از فرامین الهی است، چون همه انبیا آمده اند تا پیروان خود را به فرمان برداری از خداوند هدایت کنند و دوم مبارزه با حکمرانان ستمگر طاغوت ها و ظالمان زمان خود.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه همه انبیا با طاغوت درگیر بودند و اساس دعوت همه آنها همین 2 رکن است، افزود: قانون اساسی کشور ما نیز بر اساس تحقق حاکمیت خداوند و مبارزه با سلطه ستمگران و این 2 اصل شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه این امر قطعاً هزینه و جهاد لازم دارد، گفت: در میان همه ادیان، انسان هایی برگزیده خدا برای جها


برچسب ها: خداوند - نماینده ولی فقیه در سپاه - ادیان - عبدالله حاجی صادقی - شهدای ادیان توحیدی - نماینده ولی فقیه - رهبر معظم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انسان های برگزیده برای جهاد در همه ادیان وجود دارند

انسان های برگزیده برای جهاد در همه ادیان وجود دارند