مطالب مرتبط:
حضور رییس مجلس شورای اسلامی در ضاحیه جنوبی/ حمایت جمهوری اسلامی از لبنان و فلسطین بی شک ادامه دارد
دیدار قالیباف با رییس مجلس لبنان
قالیباف با رییس مجلس لبنان دیدار و گفتگو کرد
دیدار دوجانبه رییس مجلس و نخست وزیر موقت لبنان
رییس مجلس با نخست وزیر لبنان دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 14:502024-10-12سياسي

دیدار رییس مجلس با نبیه بری / قالیباف: حمایت از لبنان و فلسطین در برابر جنایات صهیونیستی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه - 21 مهرماه - در ادامه سفر خود به بیروت، با نبیه بری، - دیدار رییس مجلس با نبیه بری / قالیباف: حمایت از لبنان و فلسطین در برابر جنایات صهیونیستی محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به بیروت با رییس پارلمان لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه - 21 مهرماه - در ادامه سفر خود به بیروت، با نبیه بری، رییس پارلمان لبنان، دیدار و گفت وگو کرد.

ملاقات با مقامات لبنانی و بازدید از مناطق بمباران شده قالیباف پیش از این دیدار، با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، نیز گفت وگو کرده و سپس از منطقه ضاحیه جنوبی و البسطه (بیروت غربی) که توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی بمباران شده بودند، بازدید کرد.

سفر به ژنو و اجلاس بین المجالس جهانی قالیباف عصر امروز، پس از دیدار با مقامات لبنانی، بیروت را به مقصد ژنو ترک خواهد کرد.

بخش مهمی از دیدارها و سخنرانی های رییس مجلس در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) که فردا آغاز می شود، به تبیین و تشریح جنایات صهیونیست ها و حمایت از گروه های مقاومت در مقابل این جنایات اختصاص خواهد داشت تا پیام مظلومیت و ایستادگی مر


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس - قالیباف - شورای اسلامی - باقر قالیباف - رییس پارلمان لبنان
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مجلس با نبیه بری / قالیباف: حمایت از لبنان و فلسطین در برابر جنایات صهیونیستی

دیدار رییس مجلس با نبیه بری / قالیباف: حمایت از لبنان و فلسطین در برابر جنایات صهیونیستی