مطالب مرتبط:
قالیباف: ما به دنبال آتش بس در غزه و لبنان هستیم/نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند 
نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند
ابعاد جدیدی از هویت هدایتگرِ تجزیه طلبی در ایران و منطقه؛ عکسی که دم خروس را نشان داد!
نسخه جدیدی لاست داگز به صورت محدود عرضه شد
گیشه در تسخیر کمدی ها | فیلم های جدیدی که در فصل پاییز روی پرده می روند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 20:352024-10-13سياسي

قالیباف: نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در نشست اتحادیه مجالس کشورهای آسیایی(APA) در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و نهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو گفت: من مستقیما از بیروت به اینجا می آیم.

وقتی برنامه ریزی برای حضور در این اجلاس در تهران انجام شد تصمیم گرفتم سفری یک روزه به لبنان داشته باشم و از آنجا به جمع شما بیایم تا بتوانم درباره مسائل تلخی که در منطقه ما می گذرد دقیق تر سخن بگویم.

  وی افزود: من در بیروت مردمی را دیدم که استوار و مقاوم در مقابل یک دشمن جنایتکار، بدون تعهد به هرگونه خطوط قرمز و خو گرفته به ضدانسانی ترین رفتارها با غیرنظامیان و بی گناهان، ایستاده اند و با وجود شهادت روزانه گرانقدرترین مردان و فرزندانشان، تصمیم دارند یک بار برای همیشه این ماشین کشتار را متوقف کنند.

  نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند  رییس مجلس بیان کرد: رژیم اسراییل نظم و قانون بین المللی را به هیچ انگاشته و تاکنون بیش از ده هزار کودک را در غزه کشته است.

این رژیم عمدا به مدارس، بیمارستان ها و ساختمان های محل حضور غیرنظامیان حمله می کند و ترور را به الگوی رفتار امنیتی خود تبدیل کرده است.

همه دستاوردهای اخلاقی و حقوقی تمدن بشری اکنون جلوی چشم ما تهدید می شوند و اسراییلی ها به صراحت اعلام می کنند قصد دارند الگوی ر


برچسب ها: اجلاس اتحادیه بین المجالس - اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - محمدباقر قالیباف - مقاوم - اتحادیه - قالیباف
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند

قالیباف: نسل جدیدی از مقاومین در حال ظهور هستند