مطالب مرتبط:
تخصیص 3500 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر
تکمیل تصفیه خانه آذرشهر نیازمند تامین اعتبار است
تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کانال مسیل عبوری از دانشگاه پیام نور ایلام
اختصاص 3 هزار میلیارد تومان فوق العاده رتبه بندی برای فرهنگیان بازنشسته
ابلاغ 3 هزار میلیارد تومان اعتبارات نفت سفر دوم رییس جمهور شهید به کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 15:302024-10-17اقتصادي

خانه محصصی نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: برای تکمیل و بهره برداری از خانه محصصی لاهیجان و ایجاد موزه خوشنویسی 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: برای تکمیل و بهره برداری از خانه محصصی لاهیجان و ایجاد موزه خوشنویسی 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ولی جهانی امروز 26 مهرماه در بازدید از بنای تاریخی محصصی اظهار کرد: این بنای تاریخی یکی از بناهای ارزشمند استان گیلان بوده که در بافت تاریخی لاهیجان قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: طی سنوات گذشته خرید این بنای ارزشمند تاریخی در دستور کار قرار گرفت که پس از خرید، هم اکنون در حال مرمت است و مبلغ 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات ابلاغی و استانی به این امر اختصاص یافته است.

جهانی تصریح کرد: مقرر است پس از تکمیل مرمت، این بنای تاریخی به موزه خوشنویسی تبدیل شود که تحقق این مهم نیازمند 4 میلیارد تومان اعتبار است که سعی داریم 50 درصد را از اعتبارات استانی و باقی را از اعتبارات ابلاغی تامین کنیم و در صورت تامین این اعتبار، موزه خوشنویسی در سال 1404 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - میلیارد تومان - استان گیلان - صنایع دستی - میلیارد - گیلان - گردشگری و صنایع دستی گیلان
آخرین اخبار سرویس:

خانه محصصی نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار دارد

خانه محصصی نیاز به 4 میلیارد تومان اعتبار دارد