مطالب مرتبط:
اجرای 1139 پروژه از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه
خاطراتی خوش از سفر رهبر معظم انقلاب به استان مازندران
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط هیئات مذهبی
نقش رسانه ها و ابزارهای نوین در انتقال پیام انقلاب اسلامی
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان آذربایجان شرقی و اردبیل سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-15سياسي

مصوبات سفر رهبر انقلاب پیشران پیشرفت «سینه ستبر ایران اسلامی»


سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و مصوبات مهم این سفر را می توان پیشران پیشرفت استان کرمانشاه در سال های اخیر دانست اما برخی غفلت ها در اجرای مصوبات همچنان دیده می شود.

- مصوبات سفر رهبر انقلاب پیشران پیشرفت سینه ستبر ایران اسلامی کرمانشاه- سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و مصوبات مهم این سفر را می توان پیشران پیشرفت استان کرمانشاه در سال های اخیر دانست اما برخی غفلت ها در اجرای مصوبات همچنان دیده می شود.

به استان کرمانشاه مردم این خطه از خاطرات شیرین و دلچسب توأم با شوق خود در مهرماه سال 1390 چنان سخن می گویند که حسرت تکرار آن روزها را می شود در چشمانشان دید.

با میزبانی 10 روزه (20 الی 30 مهر 1390) استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری با وجود شور و شعف مردم از این میزبانی چشم امید به مصوباتی دوخته بودند که قرار بود مرهمی شود بر پیکره سینه ستبر ایران اسلامی و دستی گره گشا از ریسمان صبر و تحمل مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه شود.

در سفر پر از خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در 20 مهرماه سال 1390 علاوه بر دستاوردهای معنوی، دستاوردهای مهم مادی و عمرانی نیز مطرح شد تا زمینه پیشرفت کرمانشاه را رقم بزند که مصوبات این سفر در راستای حل مشکلات و جبران عقب ماندگی های استان کرمانشاه با توجه به پایین بودن اکثر شاخص های پیشرفت نس


برچسب ها: کرمانشاه - استان کرمانشاه - مصوبات - ایران اسلامی - رهبر معظم انقلاب - پیشرفت - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رهبر انقلاب پیشران پیشرفت «سینه ستبر ایران اسلامی»

مصوبات سفر رهبر انقلاب پیشران پیشرفت «سینه ستبر ایران اسلامی»