مطالب مرتبط:
خلبانی رییس مجلس در سفر به بیروت | ویدئو
سفر رییس مجلس به بیروت/ بازدید قالیباف از مناطق بمباران شده ضاحیه بیروت
بازتاب سفر رییس مجلس شورای اسلامی به بیروت در حساب های کاربران عرب زبان
سفر رییس مجلس به بیروت/ بازدید قالیباف از مناطق بمباران شده بیروت
پیام سفر قالیباف به بیروت حمایت ایران از مقاومت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 16:302024-10-12سياسي

سفر رییس مجلس به بیروت؛ قدرت نمایی و حمایت از محور مقاومت


رییس مجلس شورای اسلامی در شرایطی قبل از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی به بیروت رفت که می توان این سفر را اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از لبنان و محور مقاومت و قدرت نمایی برای رژیم صهیونیستی تعبیر کرد.

- سفر رییس مجلس به بیروت؛ قدرت نمایی و حمایت از محور مقاومت رییس مجلس شورای اسلامی در شرایطی قبل از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی به بیروت رفت که می توان این سفر را اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از لبنان و محور مقاومت و قدرت نمایی برای رژیم صهیونیستی تعبیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز محمدباقر قالیباف رییس مجلس و رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان، پیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU)، برای گفت وگو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به بیروت رفت.

رییس مجلس در بدو ورود به فرودگاه بیروت، در توضیح هدف از این سفر گفت: عازم سفر به ژنو هستم اما تصمیم گرفتم به دعوت آقای نبیه بری اول به بیروت بیایم تا پیام مردم ایران و مسئولان و رهبری و ریاست جمهوری ایران را به مردم لبنان برسانم و اعلام کنم ما مثل همیشه کنار ملت و دولت لبنان و جریان مقاومت هستیم و در شرایط سخت مثل گذشته در خدمت آنان هستیم.


برچسب ها: رییس مجلس - محور مقاومت - رییس مجلس شورای اسلامی - قدرت نمایی - جمهوری اسلامی ایران - مجلس شورای اسلامی - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس مجلس به بیروت؛ قدرت نمایی و حمایت از محور مقاومت

سفر رییس مجلس به بیروت؛ قدرت نمایی و حمایت از محور مقاومت