مطالب مرتبط:
وقوع 12 زلزله بالای سه ریشتر در کهگیلویه و بویراحمد طی 6 ماهه امسال
تصاویر/ برگزاری همایش اساتید درس دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
نقش سرمایه گذاری گردشگری در توسعه کهگیلویه و بویراحمد
مرگ یک نفر در حادثه رانندگی جاده هفتکل- اهواز
آموزش سرلوحه کار اعضای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 21:002024-10-09اقتصادي

رفع 33 نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال


معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال 33 نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه خیز در این استان رفع می شوند.

- رفع 33 نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال 33 نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه خیز در این استان رفع می شوند.

محمد حسین پور قندعلی روز چهارشنبه 18 مهرماه 1403 در نشست هماهنگی برنامه های روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی استان افزود: یکی از وظایف راهداری جلوگیری از بلایای طبیعی و کاهش اثرات بلایای طبیعی رای حفظ جان و مال مردم در حال تردد از جاده هاست.

وی اظهار کرد: امیدواریم امکانات و تجهیزات راهداری توجه بیشتری شود و امکانات بهتر و مدرن تر جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تامین شود.

معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در 6 ماهه امسال 30 میلیارد تومان برای اصلاح، بازسازی و احداث آبروها در جاده های استان هزینه شده است.

حسین پور قندعلی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته حدود 800 میلیارد تومان برای بازسازی، اورهال و تعمیر ماشین آلات راهداری استان گرفته ایم، قرارداد 500 میلیارد تومانی برای خرید 25 دستگاه ماشین آلات راهداری منعقد کردیم و 28 دستگاه از ماشین آلات فرسوده راهداری استان که از چرخه ف


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - نقطه حادثه خیز - حادثه خیز - بویراحمد - کهگیلویه - استان کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

رفع 33 نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال

رفع 33 نقطه حادثه خیز در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال