مطالب مرتبط:
30 درصد از تماس های برقرار شده با آتش نشانی بجنورد مزاحم تلفنی است
وجود تنها یک ایستگاه آتش نشانی جوابگوی نیازهای شهرستان گناباد نیست
4 هزار میلیارد تومان بودجه برای تامین تجهیزات آتش نشانی
کار آتش نشانی احیاگری و نجات افراد است
ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شهر فین به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 11:402024-09-29حوادث

آتش نشانی رفسنجان روزانه 50 مزاحم تلفنی دارد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گفت: روزانه به طور متوسط 40 تا 50 مورد تماس ها با آتش نشانی رفسنجان مزاحمت های تلفنی به شمار می آیند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان گفت: روزانه به طور متوسط 40 تا 50 مورد تماس ها با آتش نشانی رفسنجان مزاحمت های تلفنی به شمار می آیند.

علی رمضانی نژاد در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: از اول مهرماه سال گذشته تا اول مهرماه امسال، 1206 مورد حادثه به آتش نشانی شهرداری رفسنجان گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد حادثه، 505 مورد مربوط به اطفاء حریق است که بیشترین مورد مربوط به مسکونی 66 مورد، تجاری و انبار 53 مورد، خودرو و سایر وسایل نقلیه 84 مورد، درخت 73 اصله و زباله 155 مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان بیان کرد: همچنین از 1206 مورد حادثه، 701 مورد مربوط به امدادونجات است که بیشترین مورد امدادونجات مربوط به ورود حیوانات وحشی و موذی 477 مورد، تصادفات و واژگونی 74 مورد، آسانسور و گیر افتادگی 44 مورد و سقوط در چاه 13 مورد بوده است.

رمضانی نژاد درباره آموزش اطفاء حریق و امدادونجات به شهروندان نیز گفت: در این رابطه 31 هزار و 208 نفر در مدارس، دانشگاه ها، ادارات، ارگان های د


برچسب ها: مدیرعامل سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - شهرداری رفسنجان - رفسنجان - سازمان آتش نشانی - مورد
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی رفسنجان روزانه 50 مزاحم تلفنی دارد

آتش نشانی رفسنجان روزانه 50 مزاحم تلفنی دارد