مطالب مرتبط:
مصوبه ای که در کمتر از 10روز رنگ اجرا گرفت؛ آغازی بر پایان تنش آبی 2 هزار روستانشین دلگان
قیمت سیمان امروز 15 مهر 1403/ یک محصول 2000 تومان ارزان شد + جدول
هفته هفتم لیگ برتر| هوادار یک- استقلال 2/ برتری خفیف آبی پوشان با «سهراب»
آیین کلنگ زنی مجموعه موج های آبی شهرستان مهریز
هفته هفتم لیگ برتر| هوادار یک- استقلال 2/ برتری خفیف آبی پوشان با «سهراب»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 10:402024-10-06سياسي

پایان دادن به تنش آبی 2000 روستانشین دلگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پایان دادن به تنش آبی 2 هزار نفر ساکن در 2 روستای مجتمع چاه شور از مصوباتی بود که در کمتر از 10 روز برنامه عملیاتی برای تحقق این مهم آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پایان دادن به تنش آبی 2 هزار نفر ساکن در 2 روستای مجتمع "چاه شور" از مصوباتی بود که در کمتر از 10 روز برنامه عملیاتی برای تحقق این مهم آغاز شد.

علیرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: جلسه شورای اداری دلگان با مصوباتی همراه بود که بررسی اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی روستاهای مجتمع چاه شور و رفع تنش آبی ساکنان این روستاها بخشی از آن بود.

وی ادامه داد: اقدام های لازم به منظور تحقق این مصوبه بلافاصله آغاز شد که بدین منظور اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی به میزان حدود هفت کیلومتر در راستای طرح جهاد آبرسانی توسط شرکت آب و فاضلاب و با مشارکت خیران در حال اجرا بوده و تنها یک هزار و 700 متر از این عملیات باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ناترازی بین میزان ذخایر منابع آبی و مصرف مردم از مجتمع آبرسانی چاه شور منجر به بروز تنش آبی شدید برای اهالی این روستاها شده، اظهار کرد: با توجه به این مهم، به منظور رفع این مشکل و جهت برون رفت از


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - برنامه عملیاتی - تنش آبی - بلوچستان - آب آشامیدنی
آخرین اخبار سرویس:

پایان دادن به تنش آبی 2000 روستانشین دلگان

پایان دادن به تنش آبی 2000 روستانشین دلگان