مطالب مرتبط:
تأمین ارز واردات از 34 میلیارد دلار گذشت
تامین 34 میلیارد دلار ارز واردات
ابهام در هزینه کرد 3 میلیارد و 393 میلیون دلار ارز دولتی صنایع معدنی/دلار هایی معدنی از کجا سر در آورد؟
ابهام در هزینه کرد 3 میلیارد و 393 میلیون دلار ارز دولتی صنایع معدنی/دلار های معدنی از کجا سر در آورد؟
بازپرداخت FTX از هفته آینده آغاز می شود: 16 میلیارد دلار برای افزایش کریپتو سوخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1403 ساعت 10:002024-10-01اقتصادي

واردات 9/5 میلیارد دلار، کالای مورد نیاز صنایع ضروری است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در تأمین و تخصیص نیاز های ارزی .

- کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد: برای واردات مواد اولیه مورد نیاز واحد های تولیدی و کالا های واسطه ای و محصولاتی که تولید داخلی آنها کفاف نیاز کشور را نمی دهد، 9/5 میلیارد دلار واردات، اجتناب ناپذیر است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در تأمین و تخصیص نیاز های ارزی واحد های صنعتی و تولیدی کشور (مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز) را قرائت کرد.

سعیدی مبارکه با بیان اینکه بر اساس آمار واصله از وزارت صنعت، معدن و تجارت تا زمان تهیه این گزارش، تعداد 4672 واحد تولیدی، نیاز های ارزی خود را به تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسانده و برای تحقق این برنامه 38 میلیارد دلار در سامانه جامع تجارت ثبت کرده اند و تعداد 2053 واحد دیگر نیز که در مجموع 6725 واحد تولیدی، به حدود 42 میلیارد دلار ارز نیاز دارند.


برچسب ها: کمیسیون صنایع و معادن مجلس - کمیسیون صنایع و معادن - کمیسیون صنایع - کمیسیون - زهرا سعیدی مبارکه - مجلس شورای اسلامی - صنایع و معادن
آخرین اخبار سرویس:

واردات 9/5 میلیارد دلار، کالای مورد نیاز صنایع ضروری است

واردات 9/5 میلیارد دلار، کالای مورد نیاز صنایع ضروری است