مطالب مرتبط:
آزادی 30 زندانی به همت ستاد دیه استان خوزستان
آزادی 12 زندانی جرایم غیر عمد در قم
آزادی 12 زندانی جرایم غیرعمد از محل موقوفات در قم
«بوی باران» را با استناد به گزارشی درباره آسیب های اجتماعی ساختم
سردار رادان: وجود فرهنگ دفاع مقدس در جامعه مانع شکل گیری آسیب های اجتماعی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 12:452024-09-26سياسي

آزادی 63 زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می شود


رییس سازمان زندان های کشور از آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده زندانیان است.

- آزادی 63 زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می شود گرمسار- رییس سازمان زندان های کشور از آزادی 63 زندانی جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده زندانیان است.

غلامعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان زمینه آزادی 63 زندانی از بند فراهم شد، ابراز داشت: این تعداد زندانی جرائم غیر عمد با اعطای ارفاقات قانونی امروز آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد بعد از آزادی نیز پیگیری می شود، افزود: می کوشیم تا بستر لازم برای بازگشت زندانی از طریق ایجاد اشتغال به جامعه فراهم شود.

رییس سازمان زندان های کشور بابیان اینکه به دنبال کاهش مشکلات زندانیان از طریق حرفه آموزی هستیم، ابراز داشت: در این حوزه با سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه منعقد و آموزش زندانیان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه سیاست های قوه قضاییه بر کاهش جمعیت کیفری است، تصریح کرد: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیز بر اساس همین موضوع و کاهش آسیب های اجتماعی بر خانواده انجام گرفته است.


برچسب ها: زندان - زندانی - رییس سازمان زندان های کشور - سازمان زندان های کشور - کاهش آسیب های اجتماعی - استان سمنان - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 63 زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می شود

آزادی 63 زندانی در استان سمنان/ کاهش آسیب اجتماعی پیگیری می شود