مطالب مرتبط:
لزوم ایجاد وحدت برای مقابله با جنگ شناختی
قرآن و استراتژی های مقابله با جنگ فناوری دشمن
هدف دشمن از جنگ شناختی تغییر واقعیت ها و باورهای مردم است
دشمن در جنگ شناختی مدارس را هدف گرفته است
رسالت حوزه علمیه مقابله با جنگ نرم دشمن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 15:452024-09-24سياسي

لزوم ایجاد وحدت برای مقابله با جنگ شناختی دشمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سردار محمد علی نظری در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) کرمان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس 8 سال با تمام دنیا جنگیدیم و با وحدتی که داشتیم پیروز شدیم، گفت: امروز با توجه به پیچیدگی که جنگ شناختی دارد این وحدت نیاز اساسی کشور ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سردار محمد علی نظری در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) کرمان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، گفت: دفاع مقدس، دفاع از ناموس، خاک و همه دارایی های نظام و کشور بود.

  وی افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس همه اقوام، سلایق و همه مذاهب دور هم جمع شدند و با یک وحدت و حضور همه جانبه از خاک و ناموسمان دفاع کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد: ما در دفاع مقدس پیروز شدیم اگرچه شهیدان زیادی را دادیم ولی یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم ،در صورتی که در دوره 250 ساله قبل از انقلاب بعضی از پادشاهان چندین میلیون کیلومتر مربع از بهترین نقاط کشور را به راحتی به دشمن دادند.

او با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس 8 سال با تمام دنیا جنگیدیم و با وحدتی که داشتیم پیروز شدیم، گفت: امروز با توجه ب


برچسب ها: دفاع مقدس - فرمانده سپاه ثارالله - مراسم تودیع و معارفه - دفاع - هفته دفاع مقدس - تودیع و معارفه - وحدت
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد وحدت برای مقابله با جنگ شناختی دشمن

لزوم ایجاد وحدت برای مقابله با جنگ شناختی دشمن