مطالب مرتبط:
رییس سازمان امور دانشجویان: بخش زیادی از دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل راهی ترکیه می شوند
️ با حکم دکتر پزشکیان رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شد
توضیحات رییس سازمان امور دانشجویان در مورد اختصاص تسهیلات رفاهی سال تحصیلی جدید + فیلم
رییس سازمان امور دانشجویان: کمیتهٔ تجدیدنظر دانشجویان اخراجی سریعتر برگزار شود
«سازمان امور دانشجویان» دانشجویان اخراجی یا تعلیق شده را فراخواند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 11:152024-09-24سياسي

مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان منصوب شد


رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و رییس جدید حراست این سازمان گفت: حراست مهم ترین رکن رکین سازمان امور دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین تکریم محمد هادی امید و معارفه حسین محسنی تنکابنی به عنوان مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان، مراکز و موسسات تابعه با حضور سعید حبیبا معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر حبیبا از خدمات مدیر کل سابق حراست سازمان امور دانشجویان در صیانت از دانشجویان، سلامت و حسن خلق و ایجاد آرامش خاطر در میان همکاران سازمان قدردانی کرد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه مسوولیت ها در جمهوری اسلامی به مانند امانت هستند که بر دوش ما می گذارند؛ تصریح کرد: امانت داری بسیار سخت است زیرا ما باید برای تمام افعال و ترک فعل های خود در محضر خداوند منان پاسخگو باشیم بنابراین زمانی که مسوولیت های محوله را از دوش ما بر می دارند ما بسیار سبک بال و آسوده خاطر می شویم.

حبیبا همچنین با تشکر از دکتر امید برای خدمت 35 ساله خود در آموزش عالی کشور اظهار کرد: حراست مهم ترین رکن رکین سازمان امور دانشجویان است؛ امیدوار هستم تجربه های ذی قیمتی که در این سال ها به دست آورده اید را در اختیار دوستان در سازمان


برچسب ها: سازمان امور دانشجویان - امور دانشجویان - دانشجویان - سازمان - رییس سازمان امور دانشجویان - معاون وزیر علوم - حراست
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان منصوب شد

مدیرکل حراست سازمان امور دانشجویان منصوب شد