مطالب مرتبط:
حمله اسراییل به ایران تا رسیدن «تاد» به تعویق افتاد | ویژگی پدافند آمریکایی تاد چیست؟ | نکته مهم؛ ایران هم از موشک های رده بالاتر استفاده نکرده است...
ماموریت دشوار نارنجی ها/دروازه بان سابق تیم ملی از سایپا جدا شد
ستاره های نارنجی پوش در انتظار سرمربی جدید
هوای تهران در وضعیت نارنجی
شوک به پرسپولیس؛ اورونوف در تمرین ازبکستان نیست!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 10:252024-10-14ورزشي

امروز رنگی بالاتر از نارنجی در یزد نیست!


فصل جدید لیگ دو فوتبال ایران از امروز با برگزاری مسابقاتی در نقاط مختلف ایران از جمله ورزشگاه شهید نصیری یزد، با تقابل دو تیم شهید قندی و فرد البرز آغاز می شود.

- ایسنا/یزد فصل جدید لیگ دو فوتبال ایران از امروز با برگزاری مسابقاتی در نقاط مختلف ایران از جمله ورزشگاه شهید نصیری یزد، با تقابل دو تیم شهید قندی و فرد البرز آغاز می شود.

شاید بدبین ترین هوادار شهیدقندی تصورش را نمی کرد که نارنجی پوشان پس از صعود به لیگ برتر فصل 1385-1384 که با هدایت احد شیخ لاری رقم خورد، خیلی زود از سطح عالی فوتبال ایران خداحافظی کنند و سالها در لیگ دسته دوم به حیات خود ادامه دهند؛ اما به هر حال فصل جدید لیگ دو از امروز آغاز می شود، آن هم با حضور شهیدقندی یزدی که به دنبال شکستن طلسم صعود به لیگ یک است.

اولین رقیب یزدی ها در این فصل لیگ دو، تیمی از استان البرز با نام فرد البرز است که از ساعت 15:30 دقیقه ظهر امروز دوشنبه 23 مهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد با حضور هواداران خانم و آقا به مصاف یکدیگر می روند.

البرزی ها که با خرید رسمی سهمیه باشگاه شهدای رزکان البرز ، اولین حضور خود در این لیگ را تجربه می کنند، می دانند که شهیدقندی حمید آسیابانپور با بهره مندی از ستاره های بسیاری که دارد جز پیروزی در بازی اول به چیز دیگری فکر نمی کند.


برچسب ها: فوتبال ایران - ایران - امروز - لیگ دو فوتبال - شهید - لیگ دو - البرز
آخرین اخبار سرویس:

امروز رنگی بالاتر از نارنجی در یزد نیست!

امروز رنگی بالاتر از نارنجی در یزد نیست!