مطالب مرتبط:
استاندار: تبریز آماده نقش آفرینی تاریخی در حوزه دیپلماسی است
تبریز آماده نقش آفرینی تاریخی در حوزه دیپلماسی است
درگیری شدید «هلیا امامی» با یک مرد در خیابان های تهران! / نقش آفرینی متفاوت «هلیا امامی» در سریال «هشت پا» + تصاویر جالب و دیدنی
توسعه دیپلماسی شهری تبریز با راه انداری رایزن شهرداری در سفارت خانه ها
رسانه در حوزه عملیات روانی نقش بسیار موثر دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 21:052024-10-16سياسي

تبریز آماده نقش آفرینی تاریخی در حوزه دیپلماسی است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم در حوزه دیپلماسی عمومی، گفت: امروزه دیپلماسی عمومی و نوین بر مبنای اشتراکات فرهنگی و تجاری کارساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام سرمست در دیدار رییس دفتر هماهنگی و پیگیری امور نمایندگی های داخلی وزارت امور خارجه با وی، با اشاره به نقش تاریخی تبریز و آذربایجان در حوزه دیپلماسی و روابط خارجی، گفت: زمانی 11 کشور در تبریز کنسول گری داشتند که به مرور زمان تعطیل شده و امروز یکی از فعالیت های دیپلماتیک، گشایش کنسول گری های جدید در این شهر باشد.

وی با تاکید بر اهمیت دیپلماسی همسایگی، گفت: یک بسته پیشنهادی در جهت نقش آفرینی بیشتر استان های مرزی به ویژه آذربایجان شرقی ارائه کرده ایم و در حال تکمیل آن هستیم.

سرمست تاکید کرد: نقش آفرینی محلی در حوزه دیپلماسی خارجی باید به مسئولان استان های مرزی واگذار شود و در این زمینه نیز مناسبات اقتصادی در اولویت است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه تجارت خارجی ازجمله اتاق بازرگانی تبریز، شهرک سرمایه گذاری خارجی و نمایشگاه بین المللی تبریز، گفت: این ظرفیت ها می توانند در تنظیم مناسبات اقتصادی با کشورهای همسایه و همچنین جذب سرمایه گذاران خارجی مؤثر و نقش آفرین باشند.


برچسب ها: دیپلماسی - نقش آفرینی - آذربایجان شرقی - دیپلماسی عمومی - آذربایجان - استان های مرزی - استاندار آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

تبریز آماده نقش آفرینی تاریخی در حوزه دیپلماسی است

تبریز آماده نقش آفرینی تاریخی در حوزه دیپلماسی است