مطالب مرتبط:
عکاسی هواداران با حسینی پیش چشم شهریاری
دفر نخست وزیر لبنان: اظهارات قالیباف مبنی بر اینکه تهران آماده مذاکره با فرانسه درباره اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت است، را مداخله آشکار در امور لبنان می دانیم/ المیادین: آنچه از قالیباف درباره آتش بس در لبنان نقل شده درست نیست
نخست وزیر لبنان : از اظهارات قالیباف تعجب می کنیم و آن را مداخله آشکار در امور لبنان می دانیم/ المیادین به نقل از منبع ایرانی: آنچه از قالیباف درباره آتش بس در لبنان نقل شده درست نیست
شرایط فیلمسازان مستند خوب نیست/وضعیت دریاچه هامون از دید یک پیرزن
شرایط فیلمسازان مستند خوب نیست/وضعیت دریاچه هامون از دید یک پیرزن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 21:102024-10-18فرهنگي

عکاس در «عکاسی مستند هنری» مداخله حداکثری دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسله نشست های تخصصی «41_ 20» چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، نشست «عکاسی مستند هنری» با حضور مهدی مقیم نژاد شامگاه جمعه 27 مهر در سالن شماره 12 پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

- مهدی مقیم نژاد در نشست تخصصی عکاسی مستند هنری به تحولات عکاسی مستند پرداخت و گفت: امروز وقتی درباره هنر صحبت می شود، عملا صحبت درباره ساختارهای نمایشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسله نشست های تخصصی 41_ 20 چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، نشست عکاسی مستند هنری با حضور مهدی مقیم نژاد شامگاه جمعه 27 مهر در سالن شماره 12 پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

    مهدی مقیم زاده استاد این نشست به تشریح وضعیت عکاسی مستند هنری پرداخت و آثار عکاسان شاخص دنیا را با شرکت کنندگان در این کارگاه مرور کرد.

    این مدرس عکاسی تغییر و تحولات عکاسی مستند را حیرت انگیز خواند و گفت: امروز وقتی درباره آرت صحبت می کنیم، عملا صحبت درباره ساختارهای نمایشگاهی است و بخش آرت به هنر معاصر خیلی نزدیک است.

  او با تاکید براینکه شاهد مداخله حداکثری عکاس در تمام صحنه عکس هستیم، افزود: این اتفاق گاهی با ذهنیت عکاس و یا به دلیل آرشیوی که او در اختیار دارد، صورت می گیرد.


برچسب ها: عکاسی مستند - عکاسی - پردیس سینمایی ملت - مستند - نشست های تخصصی - پردیس سینمایی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

عکاس در «عکاسی مستند هنری» مداخله حداکثری دارد

عکاس در «عکاسی مستند هنری» مداخله حداکثری دارد