مطالب مرتبط:
حماس و جهاد اسلامی فلسطین: شهادت «نصرالله» مقاومت در منطقه را قوی تر و باصلابت تر می کند
پیام حماس و جهاد اسلامی فلسطین برای شهادت سید حسن نصرالله
سوابق ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر
سوابق ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر
تجمع مردم تهران در میدان فلسطین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 23:452024-09-28سياسي

نصرالله علم دار جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: سید حسن نصرالله علم دار جهاد جانانه با رژیم صهیونیستی و دفاع مؤمنانه از ملت ستمدیده فلسطین بود.

- نصرالله علم دار جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: سید حسن نصرالله علم دار جهاد جانانه با رژیم صهیونیستی و دفاع مؤمنانه از ملت ستمدیده فلسطین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام را در ادامه می خوانید: شهادت مجاهد محبوب، شجاع و جان برکف راه اسلام و قرآن، شیعه ستیهنده راه آزادی و آرمان، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) را به مولایمان امام زمان ـ روحی فداه ـ ، قائد عظیم الشأن انقلاب اسلامی، خانواده شکیبای شهیدان، ملت سوگوار لبنان و ایران و همرزمان دلاور او در حزب الله و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم.

حقّا که آن عالم عامل، با فرماندهی بی نظیر خود در سه دهه سخت و جانفرسا، هم استقلال و تمامیت ارضی لبنان عزیز را در برابر آسیب تهدیدات و آشوب تجاوزات خارجی پاس داشت و هم علم دار جهادی جانانه با رژیم سفّاک و جعلی صهیونیستی و جانبداری و دفاع مؤمنانه از ملت ستمدیده فلسطین بود.


برچسب ها: نهاد کتابخانه های عمومی - رژیم صهیونیستی - کتابخانه های عمومی - نصرالله - حسن نصرالله - سید حسن نصرالله - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله علم دار جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود

نصرالله علم دار جهاد با رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین بود