مطالب مرتبط:
آغاز روند محاکمه مارین لوپن در پاریس به اتهام اختلاس
محاکمه زن جوان و همدستش به اتهام قتل استاد دانشگاه
نتانیاهو باید در یک دادگاه بین المللی محاکمه شود
«لوپن» امروز محاکمه می شود
دادگاه «صلح» دورود افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 16:252024-09-30بين الملل

محاکمه مارین لوپن به اتهام اختلاس در دادگاه فرانسه


رهبر ارشد جناح راست افراطی فرانسه از امروز (دوشنبه) به اتهام اختلاس در بودجه اتحادیه اروپا در دادگاه کشورش محاکمه می شود.

- رهبر ارشد جناح راست افراطی فرانسه از امروز (دوشنبه) به اتهام اختلاس در بودجه اتحادیه اروپا در دادگاه کشورش محاکمه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارین لوپن رهبر جناح پارلمانی حزب راست افراطی فرانسه موسوم به اجتماع ملی به همراه 26 تن دیگر از اعضا و وابستگان به حزبش در رابطه با اختلاس در بودجه اتحادیه اروپا متهم شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، لوپن 56 ساله که در این پرونده متهم به دست داشتن در تعیین مشاغل جعلی با هدف اختلاس کردن از بودجه اتحادیه اروپا شده است، از امروز (دوشنبه) شاهد محاکمه خود در دادگاه فرانسه است و در صورت محکوم شناخته شدن ممکن است تا سقف 10 سال مجازات حبس دریافت کند.

دادستان های دادگاه کیفری پاریس لوپن را متهم کرده اند به این که به همراه چند عضو دیگر حزب اجتماع ملی از سال 2004 تا 2016 بخشی از یک دسیسه تعیین مشاغل جعلی در حزب خود بوده است.

طبق تحقیقات مقام های قضایی فرانسه در جریان این دسیسه چندین کارمند رده پایین حزب همچون محافظان امنیتی با عناوین شغلی رده بالاتری همچون دستیار پارلمانی اتحادیه اروپا معرفی شده اند تا بتوانند حقوق آنها را به جای حساب بانکی حزب از بودجه اتحادیه اروپا پرداخت کنند.


برچسب ها: اتحادیه اروپا - دادگاه - اختلاس - فرانسه - اتحادیه - محاکمه - اروپا
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مارین لوپن به اتهام اختلاس در دادگاه فرانسه

محاکمه مارین لوپن به اتهام اختلاس در دادگاه فرانسه