مطالب مرتبط:
ترکیب احتمالی استقلال در دربی مقابل پرسپولیس/ بازگشت مرادمند
حیدری:فقط حوادث فوتبالی می تواند استقلال را برنده دربی کند/ رضاییان نباید جور دیگر بازیکنان را بکشد
بازیکنانی که تعصب آبی و قرمز را بی اعتبار کردند / دربی 104 با حضور 5 یاغی جنجالی!
نکونام پیش از دربی: چالش داریم اما برای دربی تمرکز داریم
نکونام :دزگیر چالش هستیم اما برای دربی تمرکز داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 08:352024-09-25ورزشي

نگاهی به یاغی های دربی؛ بازگشت بازیکنان با چهره و چالش های جدید


در تاریخ رقابت های دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بازیکنانی حاضر بوده اند که با جنجال های زیاد راهی تیم رقیب شده و در دربی حضور یافته اند.

- نگاهی به یاغی های دربی؛ بازگشت بازیکنان با چهره و چالش های جدید در تاریخ رقابت های دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس بازیکنانی حاضر بوده اند که با جنجال های زیاد راهی تیم رقیب شده و در دربی حضور یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در اولین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر روز چهارشنبه 6 مهر و به میزبانی استان مرکزی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و از ساعت 19 رو در روی هم قرار می گیرد تا هواداران دو تیم شاهد صد و چهارمین تقابل آنها باشند.

در تاریخ رویارویی دو تیم بازیکنان زیادی بوده اند که سابقه بازی در هر دو تیم را داشته اند که به اصطلاح به آنها یاغی گفته می شود.

احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت، گادوین منشأ و رامین رضاییان را می توان از مهم ترین بازیکنانی نام برد که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را داشته اند که در ادامه به اولین دربی این بازیکنان پس از اینکه به جمع یاغی ها پیوستند پرداخته ایم.

احمدرضا عابدزاده انتقال: از استقلال به پرسپولیس (سال 1373) اولین دربی پس از انتقال: دربی 43 (25 آذر 1373) - نتیجه: پرسپولیس 0-0 استقلال عمل


برچسب ها: فوتبال استقلال و پرسپولیس - فوتبال استقلال - بازیکنان - تیم فوتبال استقلال - استقلال و پرسپولیس - بازی - پرسپولیس
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به یاغی های دربی؛ بازگشت بازیکنان با چهره و چالش های جدید

نگاهی به یاغی های دربی؛ بازگشت بازیکنان با چهره و چالش های جدید