مطالب مرتبط:
سرعت بخشی به اجرای طرح شهردار کوچه ضروری است
اجرای طرح مسکن استیجاری بازار را به سمت ثبات هدایت می کند
اجرای طرح تفصیلی تبریز نیازمند تملک 6 میلیون و 749 هزار مترمربع است
اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت در ایلام
تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی و الحاق 213 هکتار زمین به شهر اردکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 16:052024-09-29سياسي

اجرای طرح شهردار کوچه تسریع شود


رییس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت جلب مشارکت های عمومی در فعالیت های اجتماعی، بر سرعت بخشی به اجرای طرح شهردار کوچه در محلات تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت جلب مشارکت های عمومی در فعالیت های اجتماعی، بر سرعت بخشی به اجرای طرح شهردار کوچه در محلات تأکید کرد.

علی آقامحمدی هشتم مهر در نشست کارگروه محرومیت زدایی در اردبیل اظهار کرد: جلب مشارکت های عمومی در فعالیت های اجتماعی دارای اهمیت است و از این رو سرعت بخشی به اجرای طرح شهردار کوچه در محلات ضروری بوده و در انتخاب شهردار کوچه باید با استفاده از نیروی جوان، مشارکت آحاد جامعه جلب شود.

وی پیگیری حق محرومان و خدمت به مستضعفان را از اهداف بارز انقلاب اسلامی ایران دانست و بر خدمت رسانی خالصانه در اقدامات برای این اقشار تأکید کرد.

رییس گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ایثارگری های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، رمز اقدامات شهدا و ایثارگران را در خدمت رسانی خالصانه دانست و خواستار الگوبرداری از رفتار و منش آنان شد.


برچسب ها: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - رهبر معظم انقلاب - شهردار - مشارکت - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شهردار کوچه تسریع شود

اجرای طرح شهردار کوچه تسریع شود