مطالب مرتبط:
افتخاری دیگر برای دامپزشکی استان قزوین
افتخاری دیگر برای دامپزشکی استان قزوین
مدیرکل میراث فرهنگی فارس منکرِ پیشروی مترو تا حافظیه است/ عضو شورای شهر شیراز: اجرای طرح بدون مصوبه شورای ترافیک و استان انجام شده است
مسابقات جودوی کارگری استان قزوین با انتخاب نفرات برتر به پایان رسید
بازدید دانش آموزان هنرستان دخترانه سادات شریعت پناهی سمنان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-06سياسي

گلزار شهدای قزوین ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای این استان است


فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه گلزار شهدای قزوین ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای این استان است گفت: باید از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد.

- قزوین- فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه گلزار شهدای قزوین ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای این استان است گفت: باید از این ظرفیت استفاده بیشتری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ابراهیمی در دیدار با سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برنامه های فرهنگی نیروی انتظامی اظهار کرد: این برنامه ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان برگزار شده است.

وی به طرح سپاس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: انجام این دیدارها در دستور کار انتظامی است تا از مقام والای این عزیزان طی سال تجلیل شود.

این مسئول گفت: بالاترین افتخار نیروی انتظامی این است که مدال خادم شهدا بودن را از دستان پرافتخار خانواده شهدا دریافت کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: کادر نیروی انتظامی به دعای خانواده شهدا نیاز دارد تا بتواند وظایف خود را مقابل مردم به درستی اجرا کند.

ابراهیمی گفت: برنامه دیدار با خانواده های شهدا در قالب دورهمی از آبان ماه، در دستور کار نیروی انتظامی است تا در این برنامه، ضمن تکریم و احو


برچسب ها: گلزار شهدای قزوین - فرمانده انتظامی قزوین - قزوین - فرمانده انتظامی - انتظامی - فرهنگ - بنیاد شهید و امور ایثارگران
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای قزوین ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای این استان است

گلزار شهدای قزوین ظرفیت فرهنگی ارزشمندی برای این استان است