مطالب مرتبط:
استفاده از ظرفیت سازمان ملل برای ارسال کمک های بشردوستانه به لبنان و غزه
کمک ها بشردوستانه روسیه به غزه ارسال شد
دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه اسلو با برپایی تظاهراتی از دانشگاه خود خواستند تا تمام روابط را با رژیم صهیونیستی قطع کند و خواهان فلسطینی آزاد شدند
ارسال کمک های بشر دوستانه روسیه برای نوار غزه | تصاویر
تظاهرات مردم هلند در دفاع از فلسطین و غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-16سياسي

آزاد: کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین ارسال شود


عضو هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی با تاکید بر لزوم توجه جامعه بین المللی به محنت کودکان فلسطینی، خواستار ارسال کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین شد.

- عضو هیات پارلمانی ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی با تاکید بر لزوم توجه جامعه بین المللی به محنت کودکان فلسطینی، خواستار ارسال کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام آزاد در کارگروه هم اندیشی تلاش های دوچندان برای مقابله با کار کودکان و کار اجباری اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو گفت: ایران در حال اتخاذ تصمیمات مناسب برای تامین نیازهای کودکان است تا آن ها در محیط سالمی رشد کنند که ضامن کرامت، امنیت، ایمنی و سلامت شان باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ حقوق کودکان و نوجوانان قوانین متعددی در زمینه کیفری و مدنی همچون تصویب اساسنامه سازمان ملی آموزش کودکان، تصویب قوانین حفاظت از کودکان و نوجوانان و تصویب سند حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبری را تدوین و تصویب کرده است؛ علاوه بر این، خدمات حفاظتی ویژه ای از سوی مراکز تخصصی، بحران های شخصی و خانوادگی، مراکز فوریت های اجتماعی، ایستگاه های خدمات اجتماعی و خدمات فوریت های اجتماعی سیار ارائه می شود که هدف آنها مقابله با اعمال خشونت بر ضد کودکان است.


برچسب ها: اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - کمک های بشردوستانه - هیات پارلمانی ایران - کودکان - مردم فلسطین - بشردوستانه
آخرین اخبار سرویس:

آزاد: کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین ارسال شود

آزاد: کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین ارسال شود