مطالب مرتبط:
سقوط از درخت گردو در همدان جان 5 نفر را گرفت
سقوط از درخت گردو در همدان، جان 5 نفر را گرفت
مرادمند آماده جان بخشیدن به دفاع متزلزل استقلال
پایان تلخ یک تفریح ساحلی / زن 50 ساله در ساحل عسلویه جان باخت
لحظات تکاندهنده غرق شدن کشتی وسط اقیانوس ؛ 78 نفر جان باختند + فیلم (هشدار صحنه های دلخراش)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 09:102024-10-06اقتصادي

جامی به قیمت جان


اگرچه تاکنون آمار دقیق و قابل استنادی از میزان، گستردگی و نوع پراکندگی و شیوع مصرف مشروبات الکلی در میان طبقات مختلف اجتماعی منتشر نشده، اما چیزی که مسلّم است، - اگرچه تاکنون آمار دقیق و قابل استنادی از میزان، گستردگی و نوع پراکندگی و شیوع مصرف مشروبات الکلی در میان طبقات مختلف اجتماعی منتشر نشده، اما چیزی که مسلّم است، دستِ کم در بعد مصرف مشروبات تقلبی و آسیب های ناشی از آن در شرایط نگران کننده ای قرار داریم.

شاهد آنکه یک هفته پس از موج پرتلفات البرز، موج کوچک تری در حاجی آباد هرمزگان (با 19 مسموم) و سردشت (با 7 مسموم) سربرآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز در گزارشی با این عنوان رواج و مصرف الکل های تقلبی و مسمومیت های ناشی از آن را بررسی کرده و نوشته است: جدیدترین حلقه از حوادث مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی، در استان های ساحلی خزر شکل گرفت.

از روز یکشنبه هفته پیش، موجی از مراجعات بیماران به مراکز درمانی گیلان و مازندران رقم خورد که علایمی همچون کاهش هوشیاری، ضعف و سردرد شدید داشتند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز دوشنبه اعلام کرد که مصرف الکل تقلبی، موجب مرگ دست کم 7 نفر و مسمومیت 57 نفر و مراجعه آنها به بیمارستان های آمل و چالوس شد.


برچسب ها: مصرف مشروبات الکلی - مشروبات الکلی - مصرف - الکل - تقلبی - الکلی - مسمومیت
آخرین اخبار سرویس:

جامی به قیمت جان

جامی به قیمت جان