مطالب مرتبط:
پای هوش مصنوعی به رشته شنا باز شد
پای هوش مصنوعی به رشته شنا باز شد
پای هوش مصنوعی به رشته شنا باز شد
شناسایی 60 استعداد برتر حوزوی در اصفهان
محبوب ترین ها در هوش مصنوعی براساس ترافیک بیننده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 14:002024-10-16ورزشي

حضور هوش مصنوعی در رشته شنا برای شناسایی استعداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های آبی، دومین جلسه هیئت رییسه فدراسیون ورزش های آبی عصر سه شنبه 24 مهرماه در محل فدراسیون برگزار شد.

- از طراحی اپلیکیشن استعدیابی ورزش های آبی بر اساس هوش مصنوعی توسط فدراسیون ورزش های آبی خبر داد و تصریح کرد: اپلیکیشن استعدادیابی ورزش های آبی با استفاده از هوش مصنوعی باعث شد که 19 هزار و 154 استعداد شناسایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های آبی، دومین جلسه هیئت رییسه فدراسیون ورزش های آبی عصر سه شنبه 24 مهرماه در محل فدراسیون برگزار شد.

محسن رضوانی رییس فدراسیون ورزش های آبی، گزارش جامعی از فعالیت های این فدراسیون در ابعاد قهرمانی، همگانی، آموزشی و تربیتی ارائه داد.

رییس فدراسیون با اشاره به تفکرات راهبردی وزیر ورزش و جوانان و تاکید بر بهره گیری از فناوری های نوین در عرصه ورزش کشور اظهار داشت: اندیشه های وزیر ورزش و جوانان و حمایت از ورزش های پایه و پرمدال به یک پشتوانه مهم برای توسعه ورزش های آبی و تحقق انتظارت در مدال آوری در آسیا و ورودی های خوب در المپیک تبدیل شده است.

تحلیل و بررسی در خصوص حضور جان اونسوی مدیر فنی تیم های ملی شنا، تشکیل سازمان تیم های ملی شنا در راستای ستاد عالی بازی های آسیایی


برچسب ها: ورزش های آبی - فدراسیون - ورزش - هوش مصنوعی - رییس فدراسیون - برگزار - روابط عمومی
آخرین اخبار سرویس:

حضور هوش مصنوعی در رشته شنا برای شناسایی استعداد

حضور هوش مصنوعی در رشته شنا برای شناسایی استعداد