مطالب مرتبط:
روایت زندگی بانوان موفق گیلانی در طنین؛ از اختراع تا رسانه
مستند نماوا «گیله بانو»
عکس جدید بانو سویا همسر جومونگ لو رفت +عکس
روایت عراقچی از رایزنی با همتای قطری در دوحه
روایت مهران مدیران، عطاران و دیگران از ممنوع الفعالیت اش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 09:152024-10-11سياسي

روایت متفاوت از روزنگاری زندگی روستایی گیل بانو


رشت _ روایتی از فعل و انفعالات یک روز تلاش زندگی روستایی بانوی موفق گیلانی را می خوانید که اقتصاد یک خانواده را به دوش می کشد.

- رشت _ روایتی از فعل و انفعالات یک روز تلاش زندگی روستایی بانوی موفق گیلانی را می خوانید که اقتصاد یک خانواده را به دوش می کشد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- سمیرا محمدی: با صدای خروسی که با آواز طنین اندازش اهالی آبادی را از پایان یک شب حکمرانی ماه با خبر می کرد، از خواب بیدار شد، سپیده هم از مهمانی شب رسید و از لابلای نی زارهای تالاب در پشت پنجره چوبی، جمال اتاق را روشن کرد.

ضیافت دو رکعتی در دل روستا روسری گل گلی و چین دارش را سر کرد و با زلالی آب، وضو گرفت آینه شد و خودش را برای ضیافت دورکعتی با خدا آماده کرد و سجاده سبز رنگی که پدربزرگش از سفر کربلا برایش سوغات آورده بود را از طاقچه برداشت و حالا فضای اتاق پر شده از فرشته ها؛ آخر نماز خواندن مادر، لطف و صفای دیگری دارد.

چادر گل گلی و سجاده سبز را روی طاقچه گذاشت، به بیرون رفت تا در میان درختان انار و نارنج هوایی تازه کند، بوی پاییز از میان برگ های افتان و خیزان می آمد، خورشید از لابلای درختان سوسو می کرد و تلاقی نور خورشید با برگ های هزار رنگ درختان حیاط و لباس های سنتی و محلی فاطمه بومی از نقاشی زیبا خلق کرده بود که نمونه آن را از هیچ نقاش چیره دستی ج


برچسب ها: زندگی روستایی - روستایی - روستا - بانوی موفق - زندگی - خانواده - بانو
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت از روزنگاری زندگی روستایی گیل بانو

روایت متفاوت از روزنگاری زندگی روستایی گیل بانو