مطالب مرتبط:
تصاویر/دیدار جمعی از بانوان فعال فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان همدان
تصاویر / دیدار بانوان فعال فرهنگی همدان با نماینده ولی فقیه در استان
تصاویر / دیدار مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش در استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان
5 شهر استان کرمان امام جمعه ندارد
هشدار نسبت به کاهش محسوس دما در 13 استان از جمعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 13:052024-10-16سياسي

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در این استان منصوب کردند.

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سید مصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در این استان منصوب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام آقای سیدمصطفی حسینی را به امامت جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجه الاسلام آقای سید مصطفی حسینی دامت افاضاته با کناره گیری جناب حجه الاسلام آقای علی خاتمی دام توفیقه جناب عالی را که دارای شایستگی های لازم و سوابق مدیریتی و خدماتی بویژه در عرصه ی خدمات قرآنی می باشید به امامت جمعه ی شهر زنجان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.

مردم عزیز زنجان که به ولایتمداری و محبت اهل بیت علیهم السلام شهره اند، در حوادث گوناگون دوران انقلاب و پس از آن تا امروز، با صداقت و شجاعت، راه روشن آن بزرگواران را پی گرفته اند.

انتظار از جایگاه امامت جمعه آن منطقه که خاستگاه بزرگان علمی و دینی است، تلاش برای پرورش استعدادها و ارتقا فکری و علمی و عملی در عرص


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - نماینده ولی فقیه - حضرت آیت الله خامنه ای - آیت الله خامنه ای - نماینده ولی فقیه در استان - رهبر معظم انقلاب - سید مصطفی حسینی
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان منصوب شد