مطالب مرتبط:
همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار
همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار
صدور هشدار سیلاب در استان تهران
بوستان های جوانمردان، کوهسار و الهام در تهران تعطیل شد
صدور هشدار قرمز برای استان تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 09:552024-09-28اجتماعي

همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار گفت: در حال حاضر در دنیا، حدود 33 درصد از برق تولید شده، از منابع تجدیدپذیر تامین می شود.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار گفت: در حال حاضر در دنیا، حدود 33 درصد از برق تولید شده، از منابع تجدیدپذیر تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی گفت: سه شنبه هفته گذشته در دوره آموزشی بدو خدمت محیط بانان که از سوی مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست در کرج برگزار می شد، شرکت کردم.

وی ادامه داد: صحبت های تعدادی از همکاران محیط بان را شنیدم و مشکلات معیشتی و مسکن، توزیع نامناسب پرداختی ها (کمک پرداختی رفاهی) در استان ها، کمبود امکانات در پاسگاه ها، فرسودگی خودروها و نبود تناسب بین نوع خودروها و موتورهای خریداری شده با شرایط مناطق و ساعات شیفت از عمده دغدغه ها و مطالبات محیط بانان بود.

رییس سازمان محیط زیست اضافه کرد: باز هم تاکید کردم که تلاش می کنم از تمامی ظرفیت ها برای بهبود وضعیت همکاران سازمان استفاده کنیم.


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - کانون های گرد و غبار - محیط زیست - محیط - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار

همسایگی تهران با کانون های گرد و غبار