مطالب مرتبط:
شناسایی 8 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در کردستان
7 بار که سائورون در ارباب حلقه ها شکست خورد
نهادهای میانجی؛ حلقه مفقوده در ارتباط موثر دانشگاه و حاکمیت
7 بار که سائورون در ارباب حلقه ها شکست خورد
زنگ درب باتری حلقه جدید امروز فقط 60 دلار قیمت دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 12:002024-10-09اقتصادي

290 حلقه چاه آب غیرمجاز در کردستان مسدود شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: نیمه اول امسال، 290 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مسدود و 13 میلیون و 300 هزار مترمکعب آب به آبخوان ها برگشت داده شد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: نیمه اول امسال، 290 حلقه چاه آب غیرمجاز در استان مسدود و 13 میلیون و 300 هزار مترمکعب آب به آبخوان ها برگشت داده شد.

آرش آریانژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر حدود هشت هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در استان وجود دارد اما غالب این چاه ها کم عمق هستند و تاثیری بر منابع آب زیرزمینی ندارند.

وی افزود: در بعضی از محدوده های مطالعاتی استان به تناسب وضعیت آبخوان و یا منابع آبی، مجوز حفر چاه در بخش های مختلف شرب، صنعت و کشاورزی صادر می شود، اما در شرق استان به دلیل افت شدید منابع آب زیرزمینی، این مناطق از سوی وزارت نیرو ممنوعه اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، بیان کرد: در حال حاضر در بعضی از محدوده های مطالعاتی استان به تناسب وضعیت آبخوان و یا منابع آبی مجوز حفر چاه در بخش های مختلف شرب، صنعت و کشاورزی صادر می شود.

آریانژاد، با اشاره به لزوم حمایت اقشار مختلف جامعه از منابع آب استان، اضافه کرد: از آنجا که حفاظت از منابع آب یک وظیفه شرعی و فرابخشی است، لذا می طلبد مردم در صورت مشاهده تخلف در این حوزه، موضوع را ب


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای کردستان - شرکت آب منطقه ای - کردستان - منابع آب زیرزمینی - آب منطقه ای - غیرمجاز
آخرین اخبار سرویس:

290 حلقه چاه آب غیرمجاز در کردستان مسدود شد

290 حلقه چاه آب غیرمجاز در کردستان مسدود شد